denon dcd1510ae eller cambridge 840c

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer jornbr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

denon dcd1510ae eller cambridge 840c

Skal ha ny CDspiller å da står det i utgangspunktet mellom disse 2.
    Nå vet jeg godt hva di kan by på av forkjelligge finesser, så det er alerede tenkt på.
    Spørsmålet er hva di klarer å prestere i anlegget mitt.
    Jeg har: electrocompaniet eci5 mk2 og B&W 804D.
    Kabler er Nordost blue heaven. å disse kablene syns jeg passer utmerket etter min smak

Er det mye å hente på å legge ut en "del" ekstra til Denon dcd2010ae?

Håper på mange intresange og hyggeligge svar
    Mvh. Jørn.-

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke SACD noe must, så er nok Camebridge'n den beste i mine ører! Men jeg ville også vurdert NAD C545 til halve prisen.. Fantastisk spiller!

EDIT: DCD2010 er en fin fin spiller, dog litt overprisen i mitt syn. MEn den har en vannvittig glassklar fremtoning! Jeg er nok mer den som ligger at det er godt med "fett" på notene .

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Er ikke SACD noe must, så er nok Camebridge'n den beste i mine ører! Men jeg ville også vurdert NAD C545 til halve prisen.. Fantastisk spiller!

EDIT: DCD2010 er en fin fin spiller, dog litt overprisen i mitt syn. MEn den har en vannvittig glassklar fremtoning! Jeg er nok mer den som ligger at det er godt med "fett" på notene .
    hei
    har du hørt mye på dcd2010?? glassklar fremtoning høres ut som en nytelse for meg

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jornbr
    hei
    har du hørt mye på dcd2010?? glassklar fremtoning høres ut som en nytelse for meg

Har en kompis med DCD2010 og PMA2010 på CM9... spiller hærlig.. men til tider litt for energisk i toppen(min smak). Skal til han på Torsdag også på demo (fått endel nytt snadder i "kinon"), så da skal jeg se om det har skjedd noe med tanke på "innbrenning" o.l. Var rimelig nytt når jeg hørte på det..
    Teste samme cdspiller på en "varmere" elektronikk, og den hadde null problemer med å spille veldig energisk musikk ifra Korn etc uten å låte HARDT og trettende!

Men et tips (med mindre den har forsvinni siste uka): Dem har en DCD2000AE cdspiller på hifiklubben Grensen (Oslo) til veldig lav pris nå!!!!!!! Dette er spilleren føre 2010, ganske like vil jeg si.. den selges godt under 10k, dvs et kupp .

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Har en kompis med DCD2010 og PMA2010 på CM9... spiller hærlig.. men til tider litt for energisk i toppen(min smak). Skal til han på Torsdag også på demo (fått endel nytt snadder i "kinon"), så da skal jeg se om det har skjedd noe med tanke på "innbrenning" o.l. Var rimelig nytt når jeg hørte på det..
    Teste samme cdspiller på en "varmere" elektronikk, og den hadde null problemer med å spille veldig energisk musikk ifra Korn etc uten å låte HARDT og trettende!

Men et tips (med mindre den har forsvinni siste uka): Dem har en DCD2000AE cdspiller på hifiklubben Grensen (Oslo) til veldig lav pris nå!!!!!!! Dette er spilleren føre 2010, ganske like vil jeg si.. den selges godt under 10k, dvs et kupp .
    ok ok. takk skal sjekke det opp.
    hadde vært kjekt å høre om du synes dcd2010en har roet seg litt og
    edit. dcd200ae er solgt så jeg nå.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •