Kjøp av Denon D7000 i utlandet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Red face Kjøp av Denon D7000 i utlandet?

Hei hå alle sammen!

Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe Denon sine D7000, men siden Hifiklubben er så inn i granskauen dyre vurderer jeg sterkt kjøp av disse fra utlandet! Der kan de fåes for 4-5000kr + moms osv. Uansett mange tusenlapper spart.

Er det noen som har gjort dette før, evt noen tips? For nå virker det som om det er veldig regulert hvilke land som er lov å levere til hos de ulike Denon-forhandlerne.

Setter meget stor pris på alle tips/erfaringer rundt denne problemstillingen!

Mvh KML

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Hei hå alle sammen!

Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe Denon sine D7000, men siden Hifiklubben er så inn i granskauen dyre vurderer jeg sterkt kjøp av disse fra utlandet! Der kan de fåes for 4-5000kr + moms osv. Uansett mange tusenlapper spart.

Er det noen som har gjort dette før, evt noen tips? For nå virker det som om det er veldig regulert hvilke land som er lov å levere til hos de ulike Denon-forhandlerne.

Setter meget stor pris på alle tips/erfaringer rundt denne problemstillingen!

Mvh KML
    Hei,
    selv har jeg kjøpt AKG og Beyerdynamic via Amazon, og det har vært helt problem fritt. Vurderer og kjøpe meg et par Denon D5000, blir jo fort 1/2 pris i forhold til Hifi Klubben

Tommy

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer, men med en gang man nærmer seg checkout får man melding om restriksjoner om hvor man de har lov til å selge til.

Amazon var mitt førstevalg det også

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Stemmer, men med en gang man nærmer seg checkout får man melding om restriksjoner om hvor man de har lov til å selge til.

Amazon var mitt førstevalg det også
    Bruk Jetcarrier, kan anbefales på det sterkeste :-)

JetCarrier, Air and Sea freight forwarding from USA to Norway, Sweden & Denmark. Est. year 2000, 58000 customers cant be wrong!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisene her til lands er syke, så slå til med import. Selv gjorde jeg følgende (sakser fra en annen tråd jeg postet i):

Det er relativt små forskjeller på D2k og 5k/7k, bortsett fra prisen og plast/trekopper.
    Jeg tok å bestilte D2k fra LawtonAudio. Han som driver den siden der er bedre kjent som markl fra head-fi, mannen bak den populære markl-modden der.

Så oppsummert bestilte jeg D2000 "Lite" som består av D2k, custom treklokker og D7k rekabling. I tillegg utførte han markl-modden, som går ut på å dempe trekoppene og fylle inn øreputene. Markl-modden gjøres for å "redusere" noe av bassen og fremheve mellomtonen.

Betalte litt over 3k for dette, og vil si tippe resultet ligger et sted mellom D5k og D7k når det gjelder lydkvalitet. Nå har jeg ikke hørt sistnevnte, bare D5k.

I tillegg ser dette svært lekkert ut, og man kan styre lydsignaturen dit man vil. Dette ved å velge ulike tresorter på øreklokkene, valg av dempematriale, etc. Minuset var lang ventetid, ca 1-2 måneder avhengig av trevalg til øreklokkene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •