Bluray spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bluray spiller

Noen som kan anbefale en ONKYO BD spiller???Og evt hvor det går ann å få tak i denne...
    Ønsker ONKYO fordi jeg har reciveren (508 ) og ønsker å ha det i samme serien....!!!!!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne kanskje?
    Velkommen til Mono AS

Har ikke prøvd den, men vil tro at dn skal fungere greit sammen med receiveren din.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svaret,skal se litt nærmere på den

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner du vil ha spiller og receiver i samme merke, MEN, Onkyo er ikke noen utpreget god Blu Ray spiller... er helt middelmådige.
    Du har mye bedre spillere i Pioneer, Samsung, Panasonic osv Bare for å påpeke de, så du ikke kjøper noe du kan angre på

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Skjønner du vil ha spiller og receiver i samme merke, MEN, Onkyo er ikke noen utpreget god Blu Ray spiller... er helt middelmådige.
    Du har mye bedre spillere i Pioneer, Samsung, Panasonic osv Bare for å påpeke de, så du ikke kjøper noe du kan angre på
    Men for meg som faktisk aldrig har sett en bd film eller har en bdfilm så er vel den ok?hadde en pioneer vsx817 som ikke hadde hdmi ellernoen ting,fikk en onkyo508 av kona for å dempe maset mitt on ny reciver da jeg ønsker noe heftig så jeg får vere fornøyd en stund no å da skal jeg bytte ut alt når den tiden kommer,så ville bare ha en bd spiller som er ok å er maken til reciverern
    blir en bd spiller så blir det høytalere litt om litt som lønnen kommer inn viss du skjønner,men tusen takk for svaret

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andytoy
    Men for meg som faktisk aldrig har sett en bd film eller har en bdfilm så er vel den ok?hadde en pioneer vsx817 som ikke hadde hdmi ellernoen ting,fikk en onkyo508 av kona for å dempe maset mitt on ny reciver da jeg ønsker noe heftig så jeg får vere fornøyd en stund no å da skal jeg bytte ut alt når den tiden kommer,så ville bare ha en bd spiller som er ok å er maken til reciverern
    blir en bd spiller så blir det høytalere litt om litt som lønnen kommer inn viss du skjønner,men tusen takk for svaret
    Skjønner... I det tilfellet, å evt ditt bruk, så holder det nok i lange baner
    Å velkommen til HiFi'ens gale gale verden

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andytoy
    Betale 2000,- kr for å se lik ut
    Tror du får spillere til 1000-1200,- med samme kvalitet
    Sony , LG , Panasonic , Samsung
    så sparer du noen kroner du kan legge i ditt fremtidig bytte

(Er vel sansynligvis en LG spiller også denne Onkyo spilleren å LG er billig)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Skjønner... I det tilfellet, å evt ditt bruk, så holder det nok i lange baner
    Å velkommen til HiFi'ens gale gale verden
    Takk for det,da går jeg for en sånn.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •