Hegel cd spiller ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Hegel cd spiller ???

Lyst på en Hegel cd spiller, da eg har Hegel pre og effekt, og ser det ligger en på brukten men er noe usikker.
    Grunnen til min usikkerhet er lydkvalitet da eg ikke vet noe om dette merket når det gjelder cd spiller.
    Min nåverende spiller er eg godt fornøyd med, men tenker samme merke og 1 fjernkontroll og eit merke over hele fjøla skal jo vere bedre,
    Men min nåverende Music Hall CD25.2 er jo oppskrytt i hifi pressen.

Maxwell Hi-Fi Import i Drammen

Så spørsmålet er:
    -Blir eg fornøyd om eg skifter til hegel?
    DAC: Heed Obelisk DA oppgradert nyekortene, For-forsterker: Opera consonance cyber 222 MKII Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:
    Sonus Faber Kabler: Ja

Intermediate Rojoh sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CDP-4en er iallefall veldig god. Hvorvidt den matcher bedre i anlegget enn den du har, er vrient å mene noe om. Isolert er den helt på høyde med liktprisede konkurrenter, men som alltid vil spillestil være litt forskjellig mellom de ulike kandidatene. I det store og hele gjør spilleren ingenting galt. Ingen irriterende lydmessige tendenser. Den er bittelitt frempå i stilen. Artistene står fremme på scenen. Livlig, lettflytende, oppløst og engasjerende uten at det på noen måte noengang blir slitsomt.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rojoh
    CDP-4en er iallefall veldig god. Hvorvidt den matcher bedre i anlegget enn den du har, er vrient å mene noe om. Isolert er den helt på høyde med liktprisede konkurrenter, men som alltid vil spillestil være litt forskjellig mellom de ulike kandidatene. I det store og hele gjør spilleren ingenting galt. Ingen irriterende lydmessige tendenser. Den er bittelitt frempå i stilen. Artistene står fremme på scenen. Livlig, lettflytende, oppløst og engasjerende uten at det på noen måte noengang blir slitsomt.
    Godt å høre.. ringte på den som ligger inne på sentralen..men han skulle sikkert ikke selge alikevel. Skulle sende han en mail og han sku se på det i morgen.. men den rimligste soundgarden har, er den noe dårligere??
    DAC: Heed Obelisk DA oppgradert nyekortene, For-forsterker: Opera consonance cyber 222 MKII Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk den eg.
    Så då prøver vi, eg satser på at den ikke er dårligere ivertfall. Liten mistanke om at Hegel er bedre enn den eg har.
    Høyttalere:

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten test nå.. Hegel'en spiller bra den.
    Litt lik på den eg har, men skal en si noe helt grovt så må det bli at Music Hall CD25.2 er mer rørlydaktig og Hegel mer transistoraktig. Men dei er ganske like med en gang, da er dei.
    Hegel har vel noe mer oppløsning, kanskje.. noe bedre på bredden og djupna...kanskje der og.. noe tynnere på en måte i lyden..uten å vere tynnere, kanskje.. blir veldig mye kanskje, men som sakt dei er veldig like.
    :-D
    Music Hall CD25.2 har mer kjøtt på kroppen.
    Høyttalere:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •