Mikroanlegg til kjøkkenet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mikroanlegg til kjøkkenet

Fruen tvinger meg etterhvert til å bli med på matlagingen, og da stiller det seg naturlig nok krav om spindyre kokkekniver og god lyd for at det skal være et alternativ.

Har fundert masse frem og tilbake, og sitter med to alternativ som jeg vurderer. Pioneer X-HM50 til 3000,- med Ipod dock integrert som er greit for meg som ikke klarer å høre på knapt noen norske radiokanaler.

Alternativ nr. 2 er Yamaha Pianocraft MCR300 til 2200,- gjennom Pixmania. Virker som et greit alternativ også.

Noen som har erfaring med noen av disse og kan komme med en anbefalling, eller andre alternativ i samme prisklasse? Ipod dock er nesten et must foresten

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God pris på denne ut dagen. Mye for penga, og det låter bra. Har selv lillebroren til dette minianlegget, CS315 tror jeg det heter.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble den Cyr, var jo sykt billig ihvertfall. Spent på det pioneer anlegget, men ser ut som det er svært få erfaringer med den enda.

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da håper jeg du blir fornøyd både med lyden og maten 8)

Nå koster det forresten 2495, og det er nok verdt det også. I verste fall har du 30 dagers returrett.

På mitt minianlegg hekta jeg også på en aktiv sub, for det er begrensa med bass i små bokhyllehøyttalere. Det er nok løsningen om du savner bass. Yamaha har noen flate plasseringsvennlige subere, men de vil jeg bare anbefale om du ikke har plass til noe annet. Skal ikke si lydkvaliteten i disse er all verden, men med 6,5" element går den ihvertfall dypere enn høyttalerne som følger med fra Onkyo.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

sent svar kanskje

fikk pioneer sitt x-hm50 i posten idag. nydelig lyd, dog etter at du har skrudd av ekstra bass funskjonen som står på rett ut av esken. Kan fint stå på ved lavt volum da anlegget virker som det er veldig stort med denne funskjonen på. anbefales, spesielt med netonnet prisen på 1999,-. Mener selv av erfaring at dette spiller bedre enn geneva, harman\kardon, bose og div. andre komplett anlegg til flere ganger prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •