dac vs. cd spiller? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Hei, ingen ubegrunnet dissing av squeezeboxen om jeg må be.

Stereophile har testet Squeezebox og blant annet målt jitternivået, og det er svært lavt.
    Det står at det er overaskende lavt i forhold til pris, men at støygulvet er litt høyt. Som jeg skrev vil de fleste være strålende fornøyd, men jeg anbefaler likevel å teste selv. Enheter som bruker USB utgang har generelt dårlig kontroll på jitter, men om det har noen betydning for den enkelte blir jo en annen sak. Usikker på om Squeesbox bruker usb eller ikke, men musikken ligger vel uansett på en pc
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer heavy.red sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Lyngdal Vest Agder
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Sony har stort sett brukt veldig bra drivverk, og de gamle ES spillerene deres kan absolutt anbefales. Laserene er ikke å oppdrive, men så lenge de fungerer er de et kjempekjøp
    Apropos; Noen som har erfaringer rundt myten om at den første utgaven av Sony Playstation (har selv PS1,men selvfølgelig feil 'edition'),utklasser cd-spillere med fem-siffrede prislapper ?

Newcomer heavy.red sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Lyngdal Vest Agder
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PEGPISK:
    Slike overraskelser står høyt i kurs! Hadde en lignende selv,om enn i litt mindre skala.Forsterkeren min gikk i stykker for noen år tilbake,noe som fremkaller seriøse abstinenser hos meg,(ja,jeg er avhengig)og kjørte umiddelbart til nermeste brunevare-forhandler.Jeg bor i en utkant av en utkant,så det betyr ELKJØP..Tok med meg hjem den mest tillitsvekkende,som var en Sony TA FB930R(?),koblet til,og fikk bakoversveis! Heldigvis,neste måned ble den kåret til årets budsjett-forsterker i Lyd&Bilde,så bekymringen over min egen mentale helse var ubegrunnet

Men jeg er helt enig;testing på eget oppsett er eneste riktige fremgangsmåte,men hadde jeg bodd litt mer sentralt hadde det vært enklere,hehe.Men planleggingen er jo om ikke halve,så i hvertfall endel av moroa,så jeg fortsetter min søken etter Nirvana!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •