Bose Lifestyle V35

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bose Lifestyle V35

Satt å så på dette her om dagen, så dro å testet dette i butikk. Men litt vansklig å danne seg et inntrykk av å høre noe i butikk. Er det noen her inne som har dette eller har fått hørt det i en bra omgivelse? Er jo genialt med tanke på hvor liten plass det tar, og det virket som om dem har klart å skape stor lyd av "ingenting".

Selv synes jeg prisen er litt stiv, men er det et skikkelig bra å kompakt system så kanskje det er vært å teste noe slikt?

Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en kompis som har dette og jeg var selv av den oppfatning at dette var storveis og imponert over lyden i såpass små høyttalere, i tillegg så er det jo veldig høy WAF over det.
    Men det var før jeg kjøpte meg "skikkelig" stereo selv, etter å ha hørt på anlegget i etterkant så ble jeg skuffet, faktisk veldig skuffet. Jeg vurderte faktisk selv å kjøpe Bose da jeg var på jakt etter anlegg men ble frarådet av selger - noe jeg er takknemlig for i dag.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, jeg skulle nok ikke byttet ut mitt Klipsch system for dette, men jeg er jo nyskjerrig da, åssen dette låter hjemme i stua hos noen =) Kanskje den lokale Soundgarden har dette settet i et lytterom.

Newcomer kicks sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står på lytterommet hos Soundgarden i Tromsø hvis du er her i området.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har dette anlegget i stua. Bestilte fra USA for ca 25K.

Det blir kanskje litt galt at jeg vurderer lyden ettersom jeg ikke er audiofil og ønsker noe som er enkelt og greit. Men jeg setter pris på trøkk i lyden, og jeg føler dette systemet har mer enn nok, og lyden er klar og fin.

Riktignok måtte det endel til for å kalibrere det. Fikk etterhver tak i en som fant ut at dette lifestyle systemet faktisk ikke har muligheten til å slå av auto kalibreringen hvis den først er gjennomsført. Han skulle bringe det videre og håpte at dette ble tatt til følge i fremtidig oppdatering.

Etter auto kalibrering var det lite trøkk. Bassen var ganske slapp med unntak av techno ol. Jeg måtte "lure" adaptiq ved å flytte sub`n så langt unna som mulig, i mitt tilfelle kjøkkenet, under kalibreringen.

Etter dette fungerer det knirkefritt. Bassen er til og med stilt litt ned :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •