Hegel CDP2A vs CDP2A mk2, hvor stor er forskjellen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hegel CDP2A vs CDP2A mk2, hvor stor er forskjellen?

Som tittel sier, jeg er på jakt etter CD-spiller og lurer på hvor stor forskjellen mellom disse egentlig er. Er mk2 verdt den doble prisen, eller holder det massevis med den "billige"? Kombinert med min HD10 DAC så kan det vel heller ikke være så stor forskjell?

En annen ting: vil fjernkontrollen til min H200 fungere på begge disse spillerene?

På forhånd takk for gode svar!

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FV.
    Som tittel sier, jeg er på jakt etter CD-spiller og lurer på hvor stor forskjellen mellom disse egentlig er. Er mk2 verdt den doble prisen, eller holder det massevis med den "billige"? Kombinert med min HD10 DAC så kan det vel heller ikke være så stor forskjell?

En annen ting: vil fjernkontrollen til min H200 fungere på begge disse spillerene?

På forhånd takk for gode svar!

Halla..

Det er en egen tråd for alt med HEGEL..
    http://avforum.no/forum/generelt-aud...ml#post1554800

Du har jo HD10.. Hvorfor ikke heller ta den "billige" cd spilleren med digital utgang(cdp2).. HD10 gjør jo en bedre jobb enn CDP4AMKII.. Med en cd spiller med et godt drivverk da, så er du godt på vei til skikkelig lyd. Og fjernkontrollene til Hegel går overens.

Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    Halla..

Det er en egen tråd for alt med HEGEL..
    http://avforum.no/forum/generelt-aud...ml#post1554800

Du har jo HD10.. Hvorfor ikke heller ta den "billige" cd spilleren med digital utgang(cdp2).. HD10 gjør jo en bedre jobb enn CDP4AMKII.. Med en cd spiller med et godt drivverk da, så er du godt på vei til skikkelig lyd. Og fjernkontrollene til Hegel går overens.
    Jeg er klar over den tråden, men jeg liker at flest mulig ser tråden min slik at jeg kan få god respons, er nok få som er innom alle trådene her inne

Men takker for godt svar!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •