Hjemmekino som innvielsespresang! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå tok saken en vending. Veldig interessant det du sier skorob. Dette kan bli ganske så optimalt for meg. Musikksmaken min er allsidig og strekker seg fra Josh Groban, RnB og trance.

Det eneste er at jeg er litt småskeptisk til prisnivået på hifiklubben. Ingen tvil om at de har ekstremt god peiling på lyd, men med deres gode rykte har jeg vanskelig å tro at de har et lavt prisnivå (i forhold til varen).
    Jeg er med andre ord opptatt i å få så mye som mulig for pengene.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale deg 683 med den nad forsterkeren, har samme forsterker selv, bare i ren effekt utgave og den gir ett voldsomt liv til disse høyttalerne!
    Jeg vil påstå at selv om du gir full pris for 683 så får du mye lyd for pengene.
    Mener det lå ett par på brukten nå nettopp for 6k, har ikke sett om de fortsatt ligger der.

Klipsch er også en spennende høyttaler men for mange blir den altfor skarp i diskanten(meg inkludert da jeg trives mye bedre med B&Ws litt varmere diskant og mellomtone) så dette burde du høre på før du handler.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør også ta en tur til Andre på Hifihuset å høre på monitor audio. Makan til gode høytalere for prisen skal du lete lenge etter. Han er også meget flink til å tilpasse prisen til budsjettet ditt.

Ellers er alle rådene her gode, alt avhenger til syvende og sist hva du foretrekker og hvilken høytaler som spiller din musikk på best måte i ditt rom for deg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •