Sonos: Beste steamingen?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Squeezebox, sonos og hva neste?

Var temmelig fornøyd med squeezeboxen helt til den sluttet å spille spotify helt uten at jeg hadde endret på noe. Temmelig lei av å tweeke denne og server programmet stakk jeg innom hifiklubben og kjøpte et sonos oppsett på impuls. Vel hjemme koblet jeg opp dette, og funket helt glimrende fra starten. -Litt slit med embedding av platecover, da jeg ripper fra itunes, men ellers fornøyd med at jeg nå slipper å kjøre en datamaskin på hele tiden.
    Må ellers bemerke skyhøy WAF og kona fallt for dette oppsettet umiddelbart. Hun har til og med fått egen fjernkontoll app på iphonen.
    -Noe som overrasket meg var imidlertid at jeg på enkelte inspillinger (bla Eva Cassidy) legger merke til flere detaljer enn før. Hadde ikke trodd dette på forhånd, da jeg kjører ekstern dac, og den er den samme som jeg brukte på squeezeboxen. Trodde digitalt var digitalt. Kanskje det er mer å hente på å investere i en Linn spiller? (Sukk. Nå har jeg vært via airport express og squeezebox før jeg nå har Sonos. Blir dyrt dette.)
    Noen som har samenlignet sonos vs linn med ekstern dac?

Newcomer Nobleman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av K M
    Var temmelig fornøyd med squeezeboxen helt til den sluttet å spille spotify helt uten at jeg hadde endret på noe. Temmelig lei av å tweeke denne og server programmet stakk jeg innom hifiklubben og kjøpte et sonos oppsett på impuls. Vel hjemme koblet jeg opp dette, og funket helt glimrende fra starten. -Litt slit med embedding av platecover, da jeg ripper fra itunes, men ellers fornøyd med at jeg nå slipper å kjøre en datamaskin på hele tiden.
    Må ellers bemerke skyhøy WAF og kona fallt for dette oppsettet umiddelbart. Hun har til og med fått egen fjernkontoll app på iphonen.
    -Noe som overrasket meg var imidlertid at jeg på enkelte inspillinger (bla Eva Cassidy) legger merke til flere detaljer enn før. Hadde ikke trodd dette på forhånd, da jeg kjører ekstern dac, og den er den samme som jeg brukte på squeezeboxen. Trodde digitalt var digitalt. Kanskje det er mer å hente på å investere i en Linn spiller? (Sukk. Nå har jeg vært via airport express og squeezebox før jeg nå har Sonos. Blir dyrt dette.)
    Noen som har samenlignet sonos vs linn med ekstern dac?

Det blir noe vanskelig å sammenligne Sonos og Linn på ekstern DAC fordi de Linn modellene jeg har hatt ikke har digital utgang.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •