Spotify/Wimp osv: Hvordan bruker du spillelister?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spotify/Wimp osv: Hvordan bruker du spillelister?

Som relativt ny bruker av Spotify har jeg oppdaget den geniale funksjonen Playlist. Før hadde jeg kun vanlig Squeezebox og hadde god oversikt over hvilke artister som var tilgjengelig. Men med Spotify og nå Wimp tilgjengelig blir jo jungelen og utvalget etter hvert ganske stort.

Så langt har jeg ikke laget mange lister siden jeg er redd det skal bli uoversiktlig hvis man ikke har en strategi bak organiseringen.

Så hvordan organiserer og bruker du spillelistene?

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Som relativt ny bruker av Spotify har jeg oppdaget den geniale funksjonen Playlist. Før hadde jeg kun vanlig Squeezebox og hadde god oversikt over hvilke artister som var tilgjengelig. Men med Spotify og nå Wimp tilgjengelig blir jo jungelen og utvalget etter hvert ganske stort.

Så langt har jeg ikke laget mange lister siden jeg er redd det skal bli uoversiktlig hvis man ikke har en strategi bak organiseringen.

Så hvordan organiserer og bruker du spillelistene?
    En med alt jeg liker i (litt av det harde) og en rolig.. Samtidig en liste for "show-off" enten det er bass eller keith don't go

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, så du har altså kun to spillelister? Har jo hørt om folk som har 100-vis, hva brukes alle de til da?

Skjønner at jeg sikkert kan virke litt dum altså, men jeg har brent meg på liknende kategoriseringer tidligere, og det blir så mye jobb å gjøre om når man etter hvert finner ut at prinsippet for organisering var lite gjennomtenkt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •