Erfaring med Denon AH-NC800 hodetelefon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaring med Denon AH-NC800 hodetelefon?

Som togpendler har jeg tenkt å kjøpe meg hodetelefoner med støyreduksjon. Har sett at Denon har kommet med en relativt ny modell - DENON AH-NC800. Vet at den tidligere modellen til Denon ikke fikk all verdens kritikk (AH-NC732), men jeg finner ingen tester av denne nye utgaven. Kan dette være et alternativ til en av Bose sine modeller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Denon

Jeg kjøpte mine Denon AH-NC800 i dag, etter en lang runde med prøving av forskjellige hodetelefoner. Det er for min del ingen tvil om at jeg er bedre fornøyd med disse enn noen av Boose sine modeller som jeg har prøvd. Det som hovedsaklig var avgjørende for min del var comforten. Denon er veldig behagelige å ha på. Alt er jo personlige meninger, og hoder er jo forskjellige, men jeg vil anbefale Denon foran Bose
    Vil også si at støydempingen på Denon fungerer veldig godt med tanke på tog, buss, bil o.l. Lyder med høyere frekvenser kommer litt igjennom, men ikke verre enn at det er fullt overlevelig Enda en sak jeg liker med Denon er at støyreduksjonen kan skrus av, og kabelen kan tas ut ved headsettet. Vet ikke hvordan det er med Bose, men en del andre kan man ikke slå av støyreduksjonen på. D.v.s at man ikke får brukt de uten batterier, og det kan fort bli kjedelig om det skjer på et uheldig tidspunkt. Har selv også hatt nok kabler som har tatt kvelden, og derfor er det lurt å kunne skifte kabel uten å måtte kjøpe helt nye hodetelefoner. =D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra - takk for godt innspill!