Nytt headset til ca 700-1000,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt headset til ca 700-1000,-

Hei

Satser på at dette er riktig plass å spør om dette. Har tenkt å skaffe et nytt headset snart men er litt i tvil om kas eg bør gå for. Prismessig tenker eg rundt 700-1000 kr. Blir i hovedsak brukt til spilling, men er en stor bonus at det duger til musikk og film og. Etter å ha lest litt rundt på diverse tester osv, har eg foreløpig komt frem til disse tre:

TEST: Sennheiser PC 333D - teknofil.no

Komplett.no - SteelSeries 7H USB Gaming Headset

Komplett.no - CORSAIR Gaming Audio Series HS1

Hadde i utgangspunktet bestemt meg for Steelseries 7h, men kom nylig over dei to andre som ser ganske lovende ut. Dei er visst helt nye så det er vansklig å finne tester av dei, men det er jo to ganske solide merker. Eg trenger altså hjelp til å bestemme meg for kas eg skal gå for, men om dere veit om noken andre tilsvarende som vil vere et bedre kjøp så kom gjerne med forslag

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Logitech G35. her er en test av G930 som er en trådløs versjon av vistnok samme.. Test av Logitech Wireless Gaming Headset G930 - VG Nett om Data og nett
    finner den her
    Logitech G35 - Prisguide - Hardware.no

NB; den sennheiser PC 333D så veldig intresang ut. Sikkert minst like bra som den logitech jeg viste til...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett litt på G35 ja men er veldig i tvil. Det er jo relativt dyrt, så lurer på om eg kan få minst like bra headsett med f.eks Sennheiser eller Corsair. Mulig eg rett og slett bør vente litt i håp om at det kommer noen tester o.l. snart.
    Noe som også er positivt med dei tre eg linket til er at det følger med usb lydkort. Selv om det ikkje er det beste, så er det nok litt bedre enn integrert lydkort i HK.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •