Hjemmekino. billig men bra? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jonny85
    Da har jeg vært å handlet!

Ble en pakke fra Lefdal yamaha høytalere og Onkyo 608.
    pakke på Lefdal til 6500 kr som egentilig hadde kostet over 14 000 kr hvis jeg hadde kjøpt løst. (Sa ihvertfall Lefdal gutten)

nOEN SOM HAR ERFARING MED DE HØYTALERNE? Disse høytalerne her: TXSR608B ns555b ns33b OG nsc444b : Dere ser bilde på siste side side 23 i kundeavisa : Ukens avis

Hørte kjapt på frontene og syntes det var kjempe lyd, men det hadde jeg sikkert sagt uansett :P Har ikke greie på det.

Hvordan er de Høytalerne der Kontra disse, Er det stor forskjell Dynavoice M-65 EX 5.0 Black Oak / Piano Finish 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler spesialisten

Har jo fortsatt 30 dager retur rett hvis det viser seg at jeg har handlet katta i sekken...

Her er link til yamaha front høytalerne : Lefdal - Yamaha høyttalerpar

Noen andre som vet hvordan den pakken fra lefdal er kontra pakken fra surround ? Setter stor pris hvis noen vil skrive sin mening her

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha NS-555+ NS-C444+ NS-333 5.0-høytalerpakke i stilren pianolakkfinish! - LYD OG MUSIKK - Hjemmekino - 5.1 hjemmekinosystem - Høyttalerpakke her har dere pakken jeg kjøpte + onkyo 608 forsterker, 6500 kr er jo egentlig grise billig. så har fått valutta for pengene.

Har også bestilt Fence Audio Sub15"mk2 noen som vet om det går fint å kjøre 15" Frence sub til dette anlegget, eller går dette dårlig?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Du trenger en vanlig høyttalerkabel med + og - til hver høyttaler. Det er vel broer mellom de 2 tilkoplingene på M65ene dine?

De fleste kabler er gode nok, Biltema har rimelige kabler. Tipper 1.5 mm eller max 2.5 mm er det 508 klarer å svelge i terminalene. 1.5 er nok.
    Takk for svar.

Hvorfor ikke velge 2,5?
    Det er en slik bro mellom utgangene på høyttalerne ja.

Bi amping skal gå :

(fra manualen til 508)

Jeg tenker på det med bi-amping. Både forsterker og høytalere har muligheten. Noen som har innspill på hvor mye det er å tjene på å bi-ampe? Eneste minuset er jo mer kabler .

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått pakken i gang nå
    Sinnsykt fornøyd. Insane digg lyd :-D
    Koblet høytalerne vanlig nå, vurderer og bi-ampe senere.

takk for hjelp cybervision og andre

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •