ny hjemmekino vurderes!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny hjemmekino vurderes!

Heisann! for å gjøre en lang historie kort.

har ryddet og omublert i heimen.. har i det siste sett mye film og har derfor kommet opp med å få på plass en *godkjent* hjemmekino..

Har tidligere hatt 700 serie B&W hjemmekino men denne ble solgt for mange år siden. utenom en 800serie senter høyttaler som har stått å støva ned imellomtiden! dette er en HTM4s.

Har ikke tenkt og legge masse penger i dette projektet! men litt god film lyd + projektor og lerret er ønsket! ikke noe er bedre enn film og god lyd utover vinteren!

Uansett! tenker da å bruke denne b&w htm4s senter høyttaleren! hvor mye har det å si om jeg kjøper et annet merke til front / bak ?

evt tips til høyttalere ? kunne dette vært et godkjent oppsett? evt kjørt på med klipsch?

Front: B&W 683
    Senter: B&W HTM4S
    Bak: B&W 683 (grunnet størrelsen)
    Sub: ??

og en alraight forsterker ? tips ?

skal ærlig innrømme at hjemmekino er ikke min sterke side.. men som alle dere andre elsker jeg god lyd!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Glemte å skrive at rommet er på ca 13-14 kvadrat, ca dobbelt så langt som bredt. (vil tro rommet er 2.5-3m bredt)

murpipe i høyere hjørnet bak og vindu litt til høyere på front veggen.

er selvsagt ett fett hvilken vegg man bruker foran / bak, men er et nokså vanskelig rom.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •