Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 167
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som vet hvordan det er med parkering?
    Hotellet har vel muligens en parkeringsplass på utsiden?

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig greit å parkere i umiddelbar nærhet til hotellet, så det trenger du ikke tenke på. Blir nok en tur på meg og i år, på søndagen.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er parkering bak hotellet. Skulle det være fullt er det masse plasser videre bortover gaten.

Var en tur innom å slo av en prat med Jørgen i går, og ifølge han er det all time high på utstillersiden i år.

Rommet til SoundWave/Kringlyd ligger over restauranten.
    De stiller med de nye Swans 2.6F (lillebroren til 2.5 som de brukte ifjor). Jeg var innom å lyttet litt mens de rigget, og det spilte svært lovende.

De drives av den nye Yamaha RX-V3067 og effekt fra McIntosh sine 1200w monoblokker utlånt fra Soundgarden.
    I surround brukes 4 stk av den nye 10" suben i lukket kasse fra Swans som jeg umiddelbart ble nyskjerrig på til mitt eget rom.
    SUB10V

Sub10

Oppsett nr 2 er de splitter nye RM600F på Yamahas 2-kanals highend serie integert forsterker og cd-spiller.

Innerst i rommet blir det demo av 3D på en 50" LED fra Samsung
    Dette rommet blir veldig bra
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Det er parkering bak hotellet. Skulle det være fullt er det masse plasser videre bortover gaten.

Var en tur innom å slo av en prat med Jørgen i går, og ifølge han er det all time high på utstillersiden i år.

Rommet til SoundWave/Kringlyd ligger over restauranten.
    De stiller med de nye Swans 2.6F (lillebroren til 2.5 som de brukte ifjor). Jeg var innom å lyttet litt mens de rigget, og det spilte svært lovende.

De drives av den nye Yamaha RX-V3067 og effekt fra McIntosh sine 1200w monoblokker utlånt fra Soundgarden.
    I surround brukes 4 stk av den nye 10" suben i lukket kasse fra Swans som jeg umiddelbart ble nyskjerrig på til mitt eget rom.
    SUB10V

Sub10

Oppsett nr 2 er de splitter nye RM600F på Yamahas 2-kanals highend serie integert forsterker og cd-spiller.

Innerst i rommet blir det demo av 3D på en 50" LED fra Samsung
    Dette rommet blir veldig bra
    Var innom denne standen, og var ingen tvil om at det var her den beste lyden var

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder, bilder bilder! :-D

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer noen bilder fra messen, har flere bilder som kommer når jeg får redigert ferdig.

Dette var messens store smil, gleder meg til å kunne få hørt SRM (Saivu Reference Monitor) til Midgard Audio i litt bedre omgivelser.
    Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-1-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-2-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-3-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-4-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-5-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-6-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-7-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-8-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-9-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-10-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-11-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-12-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-13-jpg

Dette er en meget kjekk boks, den klarer HDMI 1.4 over cat.5 inntil 100meter

Først, beklager dårlig bilde. Denne HDMI switsen kan man ta ut 7.1 lyd uten å forringe HDMI signalet, helt genialt!

KringLyd sekretariatet var på plass

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye flott å se i år også, BEF!

Hva er disse andre høyttalerene, som ser ganske lik ut som SRM, bare mindre?

Ellers håper jeg det fortløpende kommer mer bilder her. Det hadde også vært fint om BEF eller andre som fikk hørt SRM kom med noen ord om lyden

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Mye flott å se i år også, BEF!

Hva er disse andre høyttalerene, som ser ganske lik ut som SRM, bare mindre?

Ellers håper jeg det fortløpende kommer mer bilder her. Det hadde også vært fint om BEF eller andre som fikk hørt SRM kom med noen ord om lyden

Jeg spurte ikke Snickers hvilken kreasjon det var. Lyden av SRM var bra, den har en meget oppløst og detaljert mellomtone, masser av dynamikk, bassen vil jeg ikke si så mye om da rommet ikke er 100%. Dette er en høyttaler som kan få fram mikrodetaljene og transientene, samtidig som den kan spiller rått og brutalt.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var vanvittige bra bilder BEF :-) Nye perlene til Midgard Audio så vanvittig lekkre ut! Får satse på at disse perlene dukker opp ved en annen anledning også! :-)

Men en ting. Fler bilder, flere bilder :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Midgard Audio SRM

Fikk et par ord med sjefen.
    Høyttalerene kommer til å havne rundt 70.000.
    Første utsendelse forventes allerde om 2 uker, noe som overrasket meg totalt.
    For modellen han hadde med på messen var en totalt uferdig modell. Delefilteret lå løst i en kasse bak høyttaleren, finishen for langt fra ferdig, og det gjenstod diverse tuninger. Han hadde fått lyd i de først igår morges. Men tross dette, vil jeg si at de spilte helt rått. Ganske nøytral lyd, men masse punch og et ryddig lydbilde. Absolut høy moro-faktor på disse. Så hold øynene/ørene oppe fremover.

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott og sette seg ned med et lite glass og se alle de fine bildene
    som BEF og DEVILEJ serverer ifra den ene messa etter den andre. Spesielt for oss som har lang vei til slike begivenheter selv.
    Dere må være hifi-norges Gutta på Skauen, er sikker på at det blir skrivd
    bøker om dere om 50 år

Newcomer overland sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alltid hyggelig med en tur til Horten for å få med seg Hifi messa:-D
    Likte godt lyden hos SoundWave/Kringlyd og oppsettet som Bef har tatt bilde av,foto 3og 4 i fra toppen.Blokker ifra Lamm industries? hva slags høyttalere?..
    Mvh
    Overland

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg dropper innom i morgen, er det andre forumere som skal innom ?

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg ,Esku og roffe drar fra meg Kl 09.308)

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nb1
    Jeg ,Esku og roffe drar fra meg Kl 09.308)
    Jeg drar noe rundt halv 11 over med båten. Er der ved åpningstider.

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg drar noe rundt halv 11 over med båten. Er der ved åpningstider.
    Da møtes vi på båten:-D

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer det noen flere bilder fra Horten.

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-8-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-9-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-10-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-11-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-12-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-13-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-14-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-15-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-16-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-17-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-18-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-19-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-20-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-21-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-22-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-23-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-24-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-25-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-26-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-27-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-28-jpg

Hifi-messa i Horten 18.-19. september - Bilder fra messen post.26 & 37-29-jpg

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tar turen

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Her kommer noen bilder fra messen, har flere bilder som kommer når jeg får redigert ferdig.

Dette var messens store smil, gleder meg til å kunne få hørt SRM (Saivu Reference Monitor) til Midgard Audio i litt bedre omgivelser.
    Ja, de låt absolutt bra. Men synd det var så mye rombidrag. Har de noen pris? Den beste lyden synes jeg Norsk Audioteknikk hadde med Gallo og Bladelius. Også Von Schweikert sine stativhøyttalere låt flott. Ellers var det mye midt på treet synes jeg. Musikkvalgene var som vanlig safe og kjedelige. Skulle tro alle som er hifi interesserte bare spiller én type musikk. Jeg personlig likte ikke så godt anleggene som tydelig farget lyden. De fleste brukte rør.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Ja, de låt absolutt bra. Men synd det var så mye rombidrag. Har de noen pris?
    Ja, 69.900.- Midgard Audio SRM (Saivu Reference Monitor)

Side 2 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •