Pioneer VSX-LX82 og KEF KHT 3005 SE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-LX82 og KEF KHT 3005 SE

Hei!!

Som Topicen lyder, hva tror dere om dette som en stuevennlige kino?

Driver og ser på mulighetene for en kompis av meg og det må være lite å søtt grunnet hans kone. Dette er nok så WAF du kan komme til denne prisen å samtidig holde prisen någelunne nede. Men er det nok futt i Reciveren til å ta ut alt av dette settet? Går HT å henge på veggen?

Takker for hjelp

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den receiveren har nok krefter til å drive 3005 iallefall. 3005-settet har vunnet en HAUG med tester over hele verden, og i tillegg til å spille bra så tar de lite plass. Føttene satelittene står på kan også brukes som veggfeste; alt du trenger for å henge de pent på veggen følger med.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Den receiveren har nok krefter til å drive 3005 iallefall. 3005-settet har vunnet en HAUG med tester over hele verden, og i tillegg til å spille bra så tar de lite plass. Føttene satelittene står på kan også brukes som veggfeste; alt du trenger for å henge de pent på veggen følger med.
    Om dette stemmer så blir det nok et slikt system. Settet kommer å kjøpes nytt og reciver skal jeg se om jeg finner på brukten.

Er det noen som vet hva det koster å kjøpe en extra sub til dette settet?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvordan det er med reciveren, men vil tro den duger. Kjøpte selv det høyttaler settet til stuen for en måned siden. Smiler fortsatt hver gang det står på, lyder veldig bra. Og er høy WAF, selv konemor synes de ser rålekker ut. Driver de med en onkyo 807.

Ekstra subb koster 9999,- Forside

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hertis
    Vet ikke hvordan det er med reciveren, men vil tro den duger. Kjøpte selv det høyttaler settet til stuen for en måned siden. Smiler fortsatt hver gang det står på, lyder veldig bra. Og er høy WAF, selv konemor synes de ser rålekker ut. Driver de med en onkyo 807.

Ekstra subb koster 9999,- Forside
    Det må jeg si var en dyr sub :P Da blir det ingen ekstra sub på han hvertfall.

Etter å ha lest mye om dette settet nå så får jeg NESTEN lyst å bytte ut det jeg har bare for å prøve det... men så lenge jeg ikke trenger plassen så blir mine Klipsch stående men er helt klart noe som frister

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •