Squeezebox Radio muter etter 30 sek ved bruk av line-in..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Squeezebox Radio muter etter 30 sek ved bruk av line-in..

Skal på hytta i mårra, og tenkte jeg skulle ta med SB Radio og kjøre Spotify via iPhone. Problemet er at dette funker kun noen sekunder før lyden forsvinner. Den kommer tilbake så snart jeg er borti en knapp på SB Radio. Noen som har en ide om hva det kan være? Testet med en Creative Zen som kilde med samme resultat.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har tips?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste jeg kan komme på i farten, er at det står noe i brukermanualen om at man vil få problemer hvis man prøver å spille av iTunes-filer som har DRM-beskyttelse (Digital Rigths Management). Jeg siterer fra manualen: "Please visit www.apple.com.itunes for more information" for å oppgradere iTunes-biblioteket ditt.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er det det det er snakk om når den hverken vil spille av Spotify,sanger fra iPod-funksjonen fra iPhone eller mp3 fra en Creative Zen. Jeg har omtrent ikke en eneste låt fra iTunes. Alt er rippet til flac/mp3. Hvordan det stiller seg med Spotify over iPhone aner jeg ikke, men vanlig mp3 fra Creative Zen burde vel uansett funket?

Nå sitter jeg på hytta uten nett eller 3g, så det er litt begrenset hvor mye jeg orker å surfe. All hjelp mottas med stor takk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •