Within Temptation (Sentrum Scene 10.03.11) Noen som skal ? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 85 av 85
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om noen har noen billetter de skal selge så skrik ut. :-)

Newcomer NoTriX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også interessert i billetter hvis noen skal selge

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det ikke lenge igjen. :-D

Her er en liten teaser.

[YOUTUBE]Hx8Pq6OUWq4[/YOUTUBE]
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter godt og vel et tiår stappet til randen med konserter signert alt fra W.A.S.P til Metallica til Christer Sjøgren begynner jeg så absolutt å bli en smått blassert konsertgjenger. Det skal strengt tatt mer enn en smilende Sjögren til å sende meg til himmels. For Within Temptation sin del har det vært en drøm helt siden jeg trykket Play når The Black Symphony lå i bd-spilleren og takket være et meget trivelig og raust forummedlem skulle drømmen forhåpentligvis bli en realitet.

Det ble det ikke.

I stedet ble drømmen til en fantasi og jeg er fortsatt i tvil om dette faktisk tok sted.

Med det rykende ferske konseptalbummet The Unforgiving i bagasjen ble lokalet dominert av en diger lcd-skjerm som viste videoen til Why Not Me; man hørte forsiktig plystring blant publikumet, folk rundt meg klarte ikke å stå i ro grunnet høy frysningsfaktor og når Sharon’s vakre stemme fylte lokalet med teksten til Shot in the Dark hersket det ei lenger noen tvil om at Within Temptation var ute etter å gi oss en kveld verdt å huske frem til vi blir gamle og senile.

Her ble det servert en nydelig miks mellom nye og gamle knallåter; vi fikk blant annet nyte In The Middle Of The Night, Faster, Sinèad og Iron fra The Unforgiving mens de truet med å blåse taket av Sentrum Scene og parykken av middelaldrende menn når de dro What Have You Done! Topp så hele greia med en eminent fremføring av den uhordelig vakre Angels og låtutvalget kunnes trengt tatt ikke ha vært bedre.

Det skader selvfølgelig ikke at alle i bandet er proffe til fingertuppene, det visuelle showet overgår nesten alt jeg tidligere har sett og at Sharon synger som en gudinne. Kort oppsummert ble denne kvelden perfekt på alle mulige måter! Tenk deg de feiteste riffene fra Chainsaw Charlie (WASP), Nighwish’s Tarja-periode med tanke på vokalen, et lysshow i verdensklasse og et band i knallform så får du så vidt et innblikk i hva du gikk glipp av om du ikke var der.

Til slutt vil jeg benytte anledningen til å takke Anders for at han ga meg denne fantastiske muligheten! It was one hell of a night!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at dette var en meget bra konsert. Siden jeg ikke kunne gå, var det jo hyggelig at noen andre kunne få med seg denne konserten. Får håpe de kommer tilbake en annen gang, slik at også jeg kan få oppleve showet deres.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •