Roger Waters The Wall Telenor Arena 2011 – Lørdag 30. April Kl 19:30 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 24 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 465
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Må si jeg er litt skuffet.. Du med ditt nikk skulle vært den første til å få kjøpt..
    Selv sitter jeg rolig, avslappet og tilbakelent da billettene var i boks på fredag

SORRY, ikke mening å være for kjepphøy, men jeg måtte bare skrive det når jeg ser stresset på tråden :-)
    Det kommer en ny sjans til uken så unner de som har fått billetter til dette showet alt, men dem jeg ikke liker er svartebørshaiene for de er bare ute etter å tyne spenna til folk.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dama på billettservice lyver? det var sikkert utsolgt da du ringte men av mange ulike årsaker kan billetter havne tilbake på liste over ledige på senere tidspunkt.
    Hvordan rutiner osv er for billettservice er ? sto ved billetkjøp at det var stor pågang så det er sikkert surr i systemene deres som vanlig

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Av ren nysgjerrighet, hva er aldersnivået på de som skal på konsert her inne? Selv er jeg 23 og tar turen over dammen i oktober
    Jeg blir 34 neste mnd så jeg er nok en "gammal" mann som ønsker seg til dette showet. Gir ikke opp før slaget er tapt for å si det sånn.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Av ren nysgjerrighet, hva er aldersnivået på de som skal på konsert her inne? Selv er jeg 23 og tar turen over dammen i oktober
    23, blir 24 i New York

Newcomer Frink sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    25 år gammel PF-fan her, og blir 26 en liten uke før konserten her til lands.

Apropos dagens forhåndsbestilling satt jeg klar med tre spredte sesjoner, og smatt inn på slaget 09:00. Likevel fikk jeg bare klort til meg to billetter i seksjon 11 (GULV), mao. laveste prisklasse for 800,- ved å bruke "beste tilgjengelige". Jeg er ikke overraskende veldig spent på hvor disse plassene befinner seg når det endelige salkartet omsider kommer, da jeg frykter de er helt bak i venstre hjørne. Det optimale hadde vært midt i mølja en plass, men jeg skal ikke klage siden jeg tross alt fikk NOE.

Man skal uansett ikke se bort fra at jeg er med på å krasje sidene til Billettservice førstkommende mandag kl.9, for det kommer garantert til å skje. F5-tasten er allerede smurt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja på mandag Skal det bli billetter, skal ut på bygda og samle bærbare maskiner, rigge opp på kjøkken bordet, og kjempe og billetter

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ags
    Ja på mandag Skal det bli billetter, skal ut på bygda og samle bærbare maskiner, rigge opp på kjøkken bordet, og kjempe og billetter
    Du får skaffe en it avdeling og jakte billetter som en bikkje etter blodig kjøtt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du får skaffe en it avdeling og jakte billetter som en bikkje etter blodig kjøtt.
    hehe
    Ja på mandag bli det krig!

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo bare guttunger her :-)
    Jeg er nok en godt voksen "gutt" som fyller 50 år 30 april 2011.
    Den beste presangen jeg får er at RW spiller for meg på dagen

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Er jo bare guttunger her :-)
    Jeg er nok en godt voksen "gutt" som fyller 50 år 30 april 2011.
    er vel ikke langt bak med 45

(første floyd relaterte minne .....Pink Floyd: Live at Pompeii på selveste statskanalen (nrk) på midten av 70 talet)

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært litt euforisk i dag, da kona som tilfeldigvis hadde fri fra jobb klarte å skaffe to biletter kl. 0905.

Plasseringen seier meg lite men er som følger: seksjon 9, rad 6.

Når det gjelder alder så ligger jeg i leia sammen med Fattigmann og hygen med fine 47 år.

Gleder meg som et barn:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stille her i dag :)

Alle lader vel opp til mandagen klokken 9:-?
    Lurte litt på om jeg skulle prøve meg denne dagen også, men vi får se...
    Får jeg tak i så er det vel noen her inne som kjøper dem til samme pris som jeg evt. betaler for dem! Merkelig nok pleier jeg å ha "flaks" når det gjelder å få tak i ting på nett
    Jeg har jo billetter på section 4 rad 16 prisnivå 1 (1250,-) så vet ikke om det finnes noe serlig bedre plass enn dette. Mulig noen her som vet om den plasseringen er bra? Prøved med et innlegg her i går, men det var lite respons på det!
    Har vel sett et salkart som Mr. Hygen har lagt ut tidligere i tråden her, men vet ikke som det er slik sectionene blir satt på på waters forestilling?

God helg alle sammen

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Tror dette er hvordan plassene blir sånn ca
    Er slik de ligger som visning for kommende bilettbestillinger på div nettsider i utlandet(men kan være feil)
    Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette plasseringsoppsettet er det gjeldende for Telenor Arena?

Billettene kom i posten i dag:-D

Newcomer Bumblebee sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedlegg 69264
    Fant dette salkartet hos billettservice. Har fått meg billetter i section 12. Et stykke bak ser det ut til, men tror det blir konge likevel.
    Cambridge Azur 751BD | Cambridge Azur 851A | Monitor Audio RS6
    Cambridge DacMagic Plus | Mac Mini | ADB 5720CDX | Samsung UE55F8005

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mange har kjøpt billetter på RW sin nettside som skal hentes på konsert-dagen?

Noen som har gjort det tidligere?

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shapeshifter
    Hvor mange har kjøpt billetter på RW sin nettside som skal hentes på konsert-dagen?

Noen som har gjort det tidligere?
    Jeg har ikke testet det i Norge, men i USA funker det perfekt. Bare å levere kreditkortet du handlet med og billettene kommer kjapt ut luken.
    Selv vi nordmenn bør få til det...
    Men jeg blir ikke forbauset om de finner på noe spesielti Norge, kopi av faktura, fødselsattest, godtar bare pass som leg., må ha med bestemor :-) finnes sikkert noen i kulturdep. som skal adminstrere det....

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hoffa
    Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette plasseringsoppsettet er det gjeldende for Telenor Arena?

Billettene kom i posten i dag:-D
    Beklager Hoffa
    Billettsiden jeg hentet ifo fra var ikke pålitelige ang plasseringskart til RW.
    Har selv sjekket litt å funnet ut at de har brukt eurovision kartet
    (grand prix)

er vel litt i tvil om bumblebee sitt bilettservice kart stemmer også fordi felt inndlingen stemmer ikke med forhånssalget hos waters.com
    eller det at jeg selv kjøpte 2 av de lavest prisede billettene på live nation å det er rad 11 (og kartet til bumblebee viser enda lavere prisnivå en det er lagt ut biletter til vel ?)
    husker ikke valgene men det var vel bare 3 prisklasser til RW telenor

så har man hvordan det blir i Parken (som også er en fotballbane , endel større enn Telenor)

Men beste biletter til Telenor osv utover heter gulv men det er jo også ståplasser lagt ut til Telenor vel ?

Nei Søndag kveld må det vel komme et kart på bilettservice før salget starter Mandag

Newcomer Bumblebee sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Beklager Hoffa
    Billettsiden jeg hentet ifo fra var ikke pålitelige ang plasseringskart til RW.
    Har selv sjekket litt å funnet ut at de har brukt eurovision kartet
    (grand prix)

er vel litt i tvil om bumblebee sitt bilettservice kart stemmer også fordi felt inndlingen stemmer ikke med forhånssalget hos waters.com
    eller det at jeg selv kjøpte 2 av de lavest prisede billettene på live nation å det er rad 11 (og kartet til bumblebee viser enda lavere prisnivå en det er lagt ut biletter til vel ?)
    husker ikke valgene men det var vel bare 3 prisklasser til RW telenor

Men beste biletter til Telenor osv utover heter gulv men det er jo også ståplasser lagt ut til Telenor vel ?

Nei Søndag kveld må det vel komme et kart på bilettservice før salget starter Mandag

Det er kun sitteplasser til the wall på telenor arena. Prisnivå 4 er 650,- (det er oppgitt 4 ulike nivå på livenation.no.)

Kartet fant jeg for øvrig tilknyttet Roger Waters. Klikket på "snart i salg"-knappen, og der var det.. sammen med info om at billettsalget starter mandag. Jeg ser at det er borte igjen nå... det betyr vel enten at det er hemmelig foreløpig, eller at det var noe feil på det.
    Cambridge Azur 751BD | Cambridge Azur 851A | Monitor Audio RS6
    Cambridge DacMagic Plus | Mac Mini | ADB 5720CDX | Samsung UE55F8005

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er folk klare da? Ikke lenge igjen nå

Lurer litt på en annen ting: Er det noen som mulig vet eller har prøvd og komme igjenom og bestille billetter per telefon til billettservice?
    Jobber jo selfølgeli klokken 09.00 i morgen, og eneste jeg da kansje har tilgang til er telefon:-|

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ags
    Er folk klare da? Ikke lenge igjen nå

Lurer litt på en annen ting: Er det noen som mulig vet eller har prøvd og komme igjenom og bestille billetter per telefon til billettservice?
    Jobber jo selfølgeli klokken 09.00 i morgen, og eneste jeg da kansje har tilgang til er telefon:-|
    Det er vell telefonkøen Billettservice er mest kjent for. Du kan være heldig å komme gjennom. men få bemanner telefonsalget, og samtalen blir automatisk avsluttet hvis du får opptatt signal.

Side 5 av 24 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •