Roger Waters The Wall Telenor Arena 2011 – Lørdag 30. April Kl 19:30 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 24 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 465
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I give up..... Kan prøve litt senere, men har lite håp. Nytt forsøk på mandag.

Er det noen som fikk billett?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har kommet til den boksen der 4-5 ganger nå, og ingen tilgjengelige billetter står d bare, får vel bare sitt her da:-?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    man må nær sagt treffe på 10 dels sekundet . sittter vel mange å skulle kjøpe + få billetter.
    Jeg var inne på kjøpsiden 0901 å ingen treff på billetter samme hvor eller antall 4 , 3 , 2 , eller 1

Bedre lykke neste gang (30.08 ) for gi opp ennå er tidlig
    Nå sitter nok billetthaiene og gnir seg i henda, regner nok med disse folkene selger disse til blodpris. Er nok altfor mange som har skjønt at dette å selge billetter til gotroende fans er bra butikk, men som sagt så prøver jeg litt til og kriger som pokker på mandagen. Skal synkronisere klokkene.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk 4 billetter :-D Prisnivå 2, i Seksjon 6 (hva nå enn det betyr). Kjøpt klokken 09.00.

En kamerat var innpå nøyaktig samme tid, men ble sendt til billettservice-hovedsiden. Skikkelig dårlig system, men kanskje jeg ikke bør klage?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aalst
    Fikk 4 billetter :-D Prisnivå 2, i Seksjon 6 (hva nå enn det betyr). Kjøpt klokken 09.00.

En kamerat var innpå nøyaktig samme tid, men ble sendt til billettservice-hovedsiden. Skikkelig dårlig system, men kanskje jeg ikke bør klage?
    Selge 2 av dem da kanskje.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Selge 2 av dem da kanskje.
    Nei, dessverre er vi minst 4 som skal reise, så jeg trenger alle 4 + mer til..

Syns ikke så mye om folk som kjøper billetter de ikke har planer om å bruke til seg og sine. Aller verst er de som kjøper for å selge videre til en høyere pris!

Lykke til! Med tanke på brukernavnet ditt mener jeg du skulle fått tildelt en billett. Tenk på all den gratisreklamen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett lite spm, kansje noen vet d som kan svare meg: Får man faktisk de beste plassene når man trykker på "best tilgjengelig" eller får man bare noen tilfeldige plasser?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Aalst
    Nei, dessverre er vi minst 4 som skal reise, så jeg trenger alle 4 + mer til..

Syns ikke så mye om folk som kjøper billetter de ikke har planer om å bruke til seg og sine. Aller verst er de som kjøper for å selge videre til en høyere pris!

Lykke til! Med tanke på brukernavnet ditt mener jeg du skulle fått tildelt en billett. Tenk på all den gratisreklamen!
    Hehe, sånn er det når man er blodfan vet du.

Jeg skal gjøre nytt forsøk på mandagen og se hva jeg får til, vet at det er vip billetter på globen stockholm. De er litt dyre men da får man de beste plassene med mat og diverse på menyen.

Billetthaier er på trynet, skal sjekke litt på finn og se hva dem tar. De sier en pris i annonsen og en helt annen ved kontakt. Sleipe svin!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ags
    Ett lite spm, kansje noen vet d som kan svare meg: Får man faktisk de beste plassene når man trykker på "best tilgjengelig" eller får man bare noen tilfeldige plasser?
    Det er vel mest sannsynlig noen ledige som ikke er fullt så attraktive, men ikke dem beste for de går først uansett. Sykt men disse serverne til billettservice ødelegger en del for oss blodfansen.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel mest sannsynlig noen ledige som ikke er fullt så attraktive, men ikke dem beste for de går først uansett. Sykt men disse serverne til billettservice ødelegger en del for oss blodfansen.
    Må si jeg er litt skuffet.. Du med ditt nikk skulle vært den første til å få kjøpt..
    Selv sitter jeg rolig, avslappet og tilbakelent da billettene var i boks på fredag

SORRY, ikke mening å være for kjepphøy, men jeg måtte bare skrive det når jeg ser stresset på tråden :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk tak i blilletter jeg :)

Første innlegg her så jeg håper dette kommer ut riktig

Jeg fikk billetter ca. klokken 09.18, holdt på å gi opp men så plutselig ordnet det seg.
    Hadde lyst på 4 stk. da, men måtte redusere antallet til 2.

Kan dere som er guruer her inne kanskje hjelpe meg litt?

Har fått biletter på section 4 rad 16 åg plasser xx xx (sikkert mitt i rekka :-) ) Nivå GULV

Finnes det noe salkart, eller er det noen som kan si litt om det er ok plasser
    Jeg finner lite info om dette selv!

Til dere som ga opp stå på videre på mandag... Tror at jeg selvvar mega heldig.
    Sees på konsert da...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns de kunne hatt noe form for info hvor det ikke er tilgjengelige plasser og hvor det her.
    Sitter og prøver å få tak i de beste gulv plassene, men man vet jo ikke om de er utsolge eller om det bare er siden som henger.

Akkurat nå er jeg ganske så irritert:evil:

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av ren nysgjerrighet, hva er aldersnivået på de som skal på konsert her inne? Selv er jeg 23 og tar turen over dammen i oktober

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Av ren nysgjerrighet, hva er aldersnivået på de som skal på konsert her inne? Selv er jeg 23 og tar turen over dammen i oktober
    Jeg er 21, når konserten er, er jeg 22, håper bare jeg får tak i billetter

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ags
    Man får de beste tilgjengelige
    (velger man ikke spredte plasser ved 2 eller flere billetter er de samlet)

Men når de beste er tigjengelig har man ingen garanti for (med mindre man er første mann til å velge)

fordi noen betaler for sent så billettene havner tigjengelig igjen , noen surrer og roter med pc så de mister billetter , noen forkaster billetter de er tildelt fordi de ikke ønsker dem pga elendig plassering men sjangser på bedre billetter på neste treff osv (skjedde neppe nå men når hovedsalget starter kan man få bedre plasser ved senere treff enn det man nødvendigvis får på første treff)
    Man kan få beste billetter selv om man ikke er blandt de første men sjangsene er mindre

Selv ved salsdato for uavhentede billetter kan man få en meget god plassering å samme systemet der at når man får treff avgjør hva man blir tilbudt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man får de beste tilgjengelige
    (velger man ikke spredte plasser ved 2 eller flere billetter er de samlet)

Men når de beste er tigjengelig har man ingen garanti for (med mindre man er første mann til å velge)

fordi noen betaler for sent så billettene havner tigjengelig igjen , noen surrer og roter med pc så de mister billetter , noen forkaster billetter de er tildelt fordi de ikke ønsker dem pga elendig plassering men sjangser på bedre billetter på neste treff osv (skjedde neppe nå men når hovedsalget starter kan man få bedre plasser ved senere treff enn det man nødvendigvis får på første treff)
    Man kan få beste billetter selv om man ikke er blandt de første men sjangsene er mindre

Selv ved salsdato for uavhentede billetter kan man få en meget god plassering å samme systemet der at når man får treff avgjør hva man blir tilbudt

Tror jeg bare fortsetter og klikke på best tilgjengelige, og bare ta de billettene jeg får tak i.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil vel oppforder folk til ikke å gi opp live nation

Fikk selv treff på 1 stk billett kl 1128
    Gulv + tribune - prisnivå 3 seksjon 12
    Er vel ikke all vereden til plass men bedre enn ingen ting å vil selvfølgelig prøve å få bedre senere

Hvorfor billetter 2 1/2 time etter salget startet kan vel kanskje tyde på det evindelige dritt systemet som faktisk kan gjøre det mulig å kjøpe lenge etter billettene burde være revet bort

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde og ringe billettservice, og da sa telefon svareren: Det er nå utsolgt for forhånds billetter til Roger Waters.

Så her har jeg sittet som en idiot siden 09.00, dritt

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kl 11.52 ny billett funnet
    Gulv + tribune - prisnivå 3 selsjon 11

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kl 11.52 ny billett funnet
    Gulv + tribune - prisnivå 3 selsjon 11

Jøss, så telefon dama til billettservice lyver til meg?

Side 4 av 24 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •