Roger Waters The Wall Telenor Arena 2011 – Lørdag 30. April Kl 19:30 - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 24 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 465
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Kloke ord fra avforums største Waters-fan. 15 ganger RW-konsert, utrolig! RW i Vestlandshallen er forresten første gang jeg har opplevd at det har regnet inne... Luftfuktigheten var meget høy der, stemnigen like så. Det var nok den beste RW-konserten jeg har vært på.

Igjen, 15 ganger er imponerende!

Skulle ønsket jeg selv hadde denne evnen, men det har jeg ikke i stor grad dessverre. Når jeg blir presset til å ha berme som ikke evner oppføre seg som folk rundt meg på alle kanter blir jeg pissed:? Har vært på utallige konserter i Oslo de seneste 10 årene, og det Norske publikum skiller seg ut på veldig mange punkter som elendig.

15 ganger Waters er imponerende, ingen tvil om det Betegnelsen blodfan kan vel trykt klistres på her, hehe.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    15 ganger er bra, men ikke nok :-)
    Dere som har fulgt med har vel observert at jeg fylte 50 år 30 april og hadde verdens beste "danseband" på dagen ?
    Fruen prøvde seg med verdens beste presang, backstage pass, men fikk det ikke (Det er antagelig viktigere å kjenne noen enn å være blodfan).
    Det var i den forbindelse jeg selv oppdaget at det var blitt så mange konserter da jeg måtte sette opp en liste til henne..

Vi får prøve 15 konserter til så kanskje jeg slipper inn i det aller helligste.. :-)

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite spørsmål:

Phatbull har lagt ut noen fine bilder fra konserten i Oslo... Jeg kunne godt tenke meg å ta med kamera når jeg skal på konsert til helgen, men det står beskrevet på hjemmesidene til parken.dk, at proffesjonelt fotoutstyr ikke er tillatt. Hvor går i såfall grensen? Jeg har ett mindre speilrefleks kamera jeg kunne tenkt meg å bruke. Altså ikke profft utstyr, men kanskje nok til at vaktene ikke godtar det. Noen erfaringer med slikt?

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Lite spørsmål:

Phatbull har lagt ut noen fine bilder fra konserten i Oslo... Jeg kunne godt tenke meg å ta med kamera når jeg skal på konsert til helgen, men det står beskrevet på hjemmesidene til parken.dk, at proffesjonelt fotoutstyr ikke er tillatt. Hvor går i såfall grensen? Jeg har ett mindre speilrefleks kamera jeg kunne tenkt meg å bruke. Altså ikke profft utstyr, men kanskje nok til at vaktene ikke godtar det. Noen erfaringer med slikt?
    Tror ikkje speilrefleks regnes som proffutstyr. har opplevd at folk har blitt stoppa med speilrefleks på bl.a metallica i spectrum, men det virker som det varierer. I norge var det ingen kontroll som eg kunne sjå på roger waters. kun kontroll på vesker, ryggsekker o.l

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Tror ikkje speilrefleks regnes som proffutstyr. har opplevd at folk har blitt stoppa med speilrefleks på bl.a metallica i spectrum, men det virker som det varierer. I norge var det ingen kontroll som eg kunne sjå på roger waters. kun kontroll på vesker, ryggsekker o.l
    Litt lite greie på fotoutstyr kanskje. Alle proffer bruker speilrefleks i felten.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Litt lite greie på fotoutstyr kanskje. Alle proffer bruker speilrefleks i felten.
    Her er det snakk om arrangør sitt syn på saken. Få regner eit enkelt speilreflekskamera som "proffutstyr". Stiller du med eksternt lys, mikrofon og stativ så vil du nok få beskjed om å legge det ifra deg.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Her er det snakk om arrangør sitt syn på saken. Få regner eit enkelt speilreflekskamera som "proffutstyr". Stiller du med eksternt lys, mikrofon og stativ så vil du nok få beskjed om å legge det ifra deg.
    Tar den - jeg hadde nok blitt stoppa for å si det slik...
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Eriond sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    646
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... Vannvittig kjedelig å bli stoppa, tipper det kommer mye an på vakten altså. Har ingen interesse i å gi fra meg utstyret ihvertfall, så det går vel kanskje an å være såpass tidlig ute at jeg har sjanse til å rusle tilbake til hotellet med kamera i værste fall.
    Tror jeg prøver

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Skulle ønsket jeg selv hadde denne evnen, men det har jeg ikke i stor grad dessverre. Når jeg blir presset til å ha berme som ikke evner oppføre seg som folk rundt meg på alle kanter blir jeg pissed:? Har vært på utallige konserter i Oslo de seneste 10 årene, og det Norske publikum skiller seg ut på veldig mange punkter som elendig.
    Litt psykologi i tråden.
    Mange her er sikkert vesentlig yngre enn meg og denne egenskapen kom med årene og erfaringen. Har ikke alltid vært sånn, men har nok heller vært en slik du iriterer deg over i tidligere år. Dette har ført til at mange av de unike konsertene jeg har vært på bare er vage erindringer i tåke og noen helt borte. Blir nærmest lei meg når jeg ser tilbake. Queen med Freddi, Supertramp og Dire Straits med full orginalbesetning, Frank Zappa m.fl.i Drammenshallen. PF på Valle som endte med en i følget på Ullevål. Dette er muligheter som aldri kommer igjen (Finns en mulighet for Supertramp PF og DS kanskje.) :-)
    Men psykoligen.. Still deg selv to spørsmål: Hvem går det utover når jeg har en dårlig opplevelse og er sur og grinete? Hvem bryr seg om jeg er sur og har det dårlig?? Fasiten, meg selv og ingen bryr seg!!
    Og da blir siste spørsmål: Er det noe vits i å bry seg om hva andre gjør når det bare går utover meg selv??
    Holdinger må jobbes med og det tar lang tid å endre dem, det vet jeg veldig mye om :-)
    Motto for en halvgammel / halvung RW superfan: Detta går fint og never mind så lenge det ikke går liv ....

Re: Eriond. Pils i Nyhavn på fredag og/eller lørdag ( I moderate mengder)

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eriond
    Hmm... Vannvittig kjedelig å bli stoppa, tipper det kommer mye an på vakten altså. Har ingen interesse i å gi fra meg utstyret ihvertfall, så det går vel kanskje an å være såpass tidlig ute at jeg har sjanse til å rusle tilbake til hotellet med kamera i værste fall.
    Tror jeg prøver
    Kan fint lage bra bilder med et lite kamera også Selv benytter jeg et lyssterkt lommekamera fra Sony.. Sony Cyber-shot DSC-WX1 - Vidsynt og lyssterkt! Ønsker du å bruke speilrefleks på en konsert må du skal ha et meget lyssterk objektiv. Det betyr fysisk stor linse og sjansen for å bli stoppet øker....

Vidvinkel... :-)
    -rw4-jpg

Zoom + utsnitt... :-)
    -rw3-jpg

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på plass i copenhagen med en whiskey i høyre hånd :-) kun 20 timer til konsert nr. 16 ;-)

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda videre vinkel... :P

The wall... - Photosynth

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    utenfor med en carlsberg. kun 1 time igjen

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    utenfor med en carlsberg. kun 1 time igjen
    Heldiggris....

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hoffa
    Heldiggris....
    WOW.. som alltid

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det var WOW
    Var litt preget av for mye pils og for lite annen drikke,
    ikke beruset men dehydrert.. passet på å ikke ha behov for å gå ut
    annet enn i pausen i alle fall

Opplever det der gjerne igjen!

OG håper på en BD

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildeserier

Et flott slideshow fra Telenor Arena med meget flotte bilder, en sann opplevelse som gjorde dagen til min beste konsertopplevelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom hjem etter en super lang helg i Stockholm med en superb Roger Waters konsert på torsdagen. Imponerende og se de 5 riggene med 3 projektorene i hver lage et så flott bilde på the wall.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn publikumsmessig kan jeg ikke si at danskene var noe bedre enn det jeg har opplevd i norge på sitte-plassene...

Jeg og en til i umiddelbar nærhet reiste oss.. men vi var i fåtall på hele tribunen,
    også det å holde hendene i kryss som to hammere ble det lite av..

Ble til at jeg tonet ned min egen iver siden det var så få andre som viste iver..
    men gode fan's var det nok av, fikk flere bemerkninger og lange øyne
    for T-skjorten min med "never forget SYD BARRET" på

Har ikke lagt merke til Waters spille med 2 fingre på bassen før,
    det gjorde han nå, har alltid bare sett plekteret
    Men tror han brukte plekteret mest nå også

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Bildeserier

Et flott slideshow fra Telenor Arena med meget flotte bilder, en sann opplevelse som gjorde dagen til min beste konsertopplevelse.
    Kjempe bra bilder !!!! Må si Rogern' har blitt voksen etter hvert. Shit - skulle ha vært der. Måtte laste ned en pirat kopi av The Wall i Berlin 1990 for å døyve smerten og det hjalp 8)

Side 20 av 24 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •