Nytt dr.dre headsett - ødelagt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt dr.dre headsett - ødelagt

Hei.

Kjøpte meg ett Dr.Dre Beats (?) headsett på soundgarden til en 1800 kr. Reiste så dagen etter på ferie til Frankrike og fant ut at det var noe galt. Det endte opp med at det til slutt bare var lyd i en av sidene.

Når jeg kom hjem så reiste jeg innom Soundgarden og fikk en ny kabel. Hadde testet med kabelen til dama som har samme headsett og da funket det skikkelig.. Så gikk det 2-3 dager til også var det samme problemet.

Reiste så til Soundgarden igjen og fortalte problemet. De tilba seg bare og bestille nytt headsett, helst ville jeg heve kjøpet da jeg er drittlei..

Har jeg ikke lov å heve kjøpet etter dette? :S

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye tull med disse headsettene.

Hadde selv et Beats by Dr.Dre "Solo" headsett. Eller, jeg hadde to.
    Fikk det første fra Dustin.no. Hadde ikke samme problem som deg, bøylen knakk på mitt etter et par måneder.
    Fikk tak i Dustin og fikk tilsendt et nytt headsett. Same story, bøylen knakk etter x-antall uker.
    Så jeg ringte Dustin igjen, for å høre hva de ville gjøre med det. Og de sa det var en vanlig feil på disse headsettene. Så nå sitter jeg med et AKG 601 jeg fikk av dem i bytte ^^

Bare få soundgarden til å bestille et nytt et er mitt råd. Headsettet er faktisk vanvittig bra.

når det fungerer som det skal.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg tar feil, men mener at en leverandør har 3 sjanser på å rette opp feilen før en kan forlange kjøpet hevet....

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Mulig jeg tar feil, men mener at en leverandør har 3 sjanser på å rette opp feilen før en kan forlange kjøpet hevet....
    Det de sa til meg og.. Men herregud jeg har jo tross alt hevet 2000 ut av vinduet og må VENTE på å bruke noe jeg har betalt for og det blir jeg så sinnsvakt irritert over.. Det har jo ALDRI fungerte ifra jeg kjøpte det..

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hokeyh
    Det de sa til meg og.. Men herregud jeg har jo tross alt hevet 2000 ut av vinduet og må VENTE på å bruke noe jeg har betalt for og det blir jeg så sinnsvakt irritert over.. Det har jo ALDRI fungerte ifra jeg kjøpte det..
    Skjønner deg så inderlig godt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •