Bildet forsvinner onkyo forsterker/samsung tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bildet forsvinner onkyo forsterker/samsung tv

Jeg sliter med at bildet forsvinner i opp til flere sekund ofte i perioder (med forskjellig lengde på avbruddene), så lurer jeg på om noen har noe erfaring med hva som mest sannsynlig er gale. Det er enten tv, eller forsterkeren, for det skjer enten jeg ser på dvd, PS3 eller tuneren.
    TV er Samsung LE52M87BDXIXEC, forsterkeren er Onkyo 875.
    Jeg har tidligere prøvd å bypasse forsterkeren, men uten hell med å finne feil, og når jeg koblet tilbake så ble det bra en stund. Så hadde vært kjekt hvis noen hadde erfaring med hva som er gale uten at jeg må koble fra igjen, for da kan jeg snakke med leverandøren før garantien går ut.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd med flere typer/kvaliteter HDMI kabler? Har du på HDMI kontroll isåfall prøv å slå av på alle komponenter. Kan være handshake problem. Har du siste soft på alle komponenter?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke prøvd flere HDMI kabler nei, men har en relativt dyr en, men får se om jeg får tak i en så jeg får testet det. Men software update, er det mulig å gjøre hjemme, uten noe spesielle greier? Tok et kjapt søk på google, men fant ikke så mye vetugt..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •