Bildet forsvinner onkyo forsterker/samsung tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bildet forsvinner onkyo forsterker/samsung tv

Jeg sliter med at bildet forsvinner i opp til et sekund ofte i perioder, så lurer jeg på om noen har noe erfaring med hva som mest sannsynlig er gale. Det er enten tv, eller forsterkeren, for det skjer enten jeg ser på dvd, PS3 eller tuneren.
    TV er Samsung LE52M87BDXIXEC, forsterkeren er Onkyo 875.
    Jeg har tidligere prøvd å bypasse forsterkeren, men uten hell med å finne feil, og når jeg koblet tilbake så ble det bra en stund. Så hadde vært kjekt hvis noen hadde erfaring med hva som er gale uten at jeg må koble fra igjen, for da kan jeg snakke med leverandøren før garantien går ut.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Remie
    Jeg sliter med at bildet forsvinner i opp til et sekund ofte i perioder, så lurer jeg på om noen har noe erfaring med hva som mest sannsynlig er gale. Det er enten tv, eller forsterkeren, for det skjer enten jeg ser på dvd, PS3 eller tuneren.
    TV er Samsung LE52M87BDXIXEC, forsterkeren er Onkyo 875.
    Jeg har tidligere prøvd å bypasse forsterkeren, men uten hell med å finne feil, og når jeg koblet tilbake så ble det bra en stund. Så hadde vært kjekt hvis noen hadde erfaring med hva som er gale uten at jeg må koble fra igjen, for da kan jeg snakke med leverandøren før garantien går ut.
    Hvis du har koblet vekk forsterkeren og ikke får feil, er det mulig feilen ikke ligger i TV'n. Men det kan fortsatt være TV'ns "skyld" hvis den har et hand shake problem mot forsterkeren. Eller problemet kan ligge i forsterkeren. Jeg har selv Onkyo 876 og aldri opplevd noe tull. Prøv med andre kabler for å evt eliminere dem som feilkilde. Du burde også forsøke å koble til en annen TV for å se om det utgjør noen forskjell. Feilsøk. Eliminer feilkilder.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

samme problemet

Hei har samme problemet, jeg har en phillips 42 t
    og en onkyo SR 308.
    når jeg ser på tv til vanlig er bildet hele tiden og ingen problemer
    med en gang jeg skifter fra cbl/sat til game på forsterkeren til ps3en
    spiller jeg el ser på film i kansje 5min så forsvinner bildet til tider 3 sekunder eller bare 1sekund. kan hende det ikke forsvinner en dag , mens en dag så forsvinner bildet hele tiden.
    hadde du funnet ut av problemet?
    har byttet hmdi kabel, og koblet om fra game til cbl/sat og andre men det endrer seg ikke.
    når jeg kobler direkte til tven er bildet hele tiden så det er noe med forsterkeren så ikke er i orden.
    håper på svar
    Arild

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funnet ut noe om dette problemet?
    Sliter selv med bildet fra Canal digital HD-boks, gjennom min onkyo reciver-508 til tvn som er en LG.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •