hvorfor kan jeg ikke bruke strømm kabler? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vel..
    Innlegget ditt var jo på ingen måte noe originalt, og etter å ha måttet gå til forsvar for endel andre som syntes at det var oss "nisser" som starter diskusjonene. Sånt blir litt kjedelig i lengden..

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har byttet ut og prøvd flere forskjellige kabler fra 10kr pr m kabel til 2000,- for ett sett kabel og jeg personlig hørte forskjell på disse.Minst forskjell var det på kabler som kostet noe alla det samme og forskjellen var størst mellom clasern kabel(ikke ett vondt ord om den) og viablue kablene som var dyrest.
    Var i utgangspunktet skeptisk til dette men fant fort ut at det faktisk hadde noe for seg.
    Nå går det i Van den Hul fra hifi klubben og den er jeg veldig fornøyd med.Ikke ille pris heller så jeg vil anbefale trådstarter og eksperimentere litt og selv høre om han merker forskjell på kabler.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilt meg noen twisted 2.5mm Cat6 kabler på ebay ferdig med spades på osv.. Tenkte teste å se om det funker like greit som andre kabler :-) Funker nok supert!

Edit: der var eg litt rask i svingen på bestilling, det var visst ikke cat6 det eg bestilte :-p kjøpe vanlig cat6 ledning prøve lage selv i stede da.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •