Hvor får jeg tak i en enkel audio-switch?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvor får jeg tak i en enkel audio-switch?

Noen som kunne hjulpet meg med å finne en enkel audio/stereo-switch med 3-4 inngagner og 1 utgang? Trenger ikke være noen fancy greie.

Takker for hjelp

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kan klare deg uten fjernkontroll og vi snakker audiosignaler med RCA-tilkoblinger, har f.eks. Clas Ohlson denne:

Clas Ohlson Internettbutikk

Det er den dyreste av disse som vises, du skal ha. Jeg kjøpte en tilsvarende på Elkjøp eller på Hifiklubben - for mange år siden - B-Tech eller noe slikt. Fungerer helt utmerket.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Hvis du kan klare deg uten fjernkontroll og vi snakker audiosignaler med RCA-tilkoblinger, har f.eks. Clas Ohlson denne:

Clas Ohlson Internettbutikk

Det er den dyreste av disse som vises, du skal ha. Jeg kjøpte en tilsvarende på Elkjøp eller på Hifiklubben - for mange år siden - B-Tech eller noe slikt. Fungerer helt utmerket.
    Takker for svar.. Den så fin ut den der, men fant en på ebay også

Eneste som gjør meg litt skeptisk er at den ikke koster mer enn 6$ inkl frakt, men er jo verdt et forsøk

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - slike trenger ikke å være spesielt dyre. Jeg har vært borti en og annen slik boks i årenes løp, og felles for alle er at de virker - kan ikke forlange mer enn det, synes jeg. Jeg googlet litt på B-Tech - det merket jeg hadde mens jeg hadde behov for en slik boks - og den kom på over 20 USD - så du har åpenbart funnet noe til en grei pris.

Det finnes forøvrig slike bokser med fjernkontroll også. Og det finnes spesielle bokser til svitsjing av både coaks og optiske digitale signaler - det er kanskje disse sistnevnte det som det vil være mest behov for i vår digitale tidsalder.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •