Trenger litt råd om salg av anlegg her

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger litt råd om salg av anlegg her

Går rett på sak jeg, nå er det slik at jeg skal inn til førstegangstjeneste nå i august. Det betyr at jeg må bo ute i ødemarka uten anlegget i et helt år. Jeg skal selge høyttalerne mine før jeg drar, men receiveren (HK avr 355) og subwooferen (svs pc-13 ultra) vet jeg ikke om jeg bør selge. Jeg tror kanskje jeg skal selge receiveren, fordi jeg skal KANSKJE handle inn klipsch rf-82, og da vil jeg gjerne matche med marantz. Har VELDIG lyst på rf-82ene, men har blitt anbefalt å vente på den nye serien.

Rf-82 er det veldig god pris på nå, og det frister veldig. Jeg tror ikke heller det er noen spes vits i å selge ultraen, da det neppe vil komme noe like rått på lenge. Forsterkeren er brukt i et halvt år (husker ikke 100%) men har kvittering og original emballasje, hvor mye kan den gå for?

OG, bør jeg kjøpe rf-82 nå? eller vente til ny serie? er det lurt å kjøpe dem nå? hva om jeg faller pladask for den nye serien, vil jeg tape mye på å selge rf-82ene rett etter da?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du likevel ser for deg at du kanskje skal selge receiveren din om et års tid - og ikke kommer til å bruke den i løpet av det året du er ute og kriger - ville jeg ha solgt den også. Slike receivere faller jo fort i pris - dumt å vente et år hvis du finner ut at du vil selge den. Skulle du angre deg, pleier bruktbørsen å ha et ganske rikholdig utvalg av ting du helt sikkert kan bruke.

M.h.t. høyttalere, blir det litt av det samme. Det er ikke noe stort poeng å kjøpe et par flunkende nye høyttalere - selv om prisen skulle være god - for så å finne ut om et års tid at det er noe annet du heller vil ha. Litt is i magen her også - den utgående Klipsch-serien blir sikkert å finne på bruktbørsen om et års tid - og kan hende også noen av de nyere modellene også.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    selger unna alt utenom sub jeg, da subben neppe vil få konkurranse på markedet i løpet av det ene året jeg er borte. har også en tv. LG 47 LH 4000, full hd, 100 hz 3hdmi inn og en ut samt usb og litt andre finesser. Denne tenker jeg å beholde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •