Kjøp av stereoanlegg til hybel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøp av stereoanlegg til hybel

Heisann godtfolk

Jeg er for tiden på jakt etter et nytt lydanlegg til criben. Har fra før av creative z3, mens syns disse er litt primitive, og ønsker meg noe med et større, renere og kraftfull lydbilde til min kjære hybel på ca. 14 kvadrat. Enkelt og greit ikke et anlegg som gir inntrykket billig dritt.

Anlegget skal bestå av en CD-spiller, forsterker og et par høyttalere. Jeg kommer sikkert til å kjøpe mye brukt, i og med at jeg er student, og samtidig ønsker noe som yter. Høyttalerne må være bordhøyttalere forresten Skal ha en del fester/vorspiel hos meg til høsten.

Det jeg først og fremst lurer på er om noen av dere mer hifikyndige enn meg kan svare på mine spørsmål. Jeg lurer f.eks. på om det er noe spesielt jeg bør passe på når jeg velger høytalere/forsterker/cd-spiller. Er det fyfy å blande ulike merker, er det noe spesielt jeg bør passe på med tanke på effekt osv.? Stiller dette spørsmålet siden jeg ikke regner med å ikke handle alt fra samme forhandler.

Til sist så hadde det vært kjekt om noen av dere hadde høytalere i budsjettklassen å anbefale. Det vil si høytalere som spiller bra, men som går for en penge en student m/ sommerjobb kan ta seg råd til å kjøpe!! Anbefalinger av cd-spillere og forsterkere blir også premiert med varme internettklemmer

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Student med sommerjobb-budsjett betyr hvor mye? =) Hvor høyt oppe på prioriteringslista det står er vel gjerne mer nøyaktig