Skurring i venstre høytallerutgang på forsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skurring i venstre høytallerutgang på forsterker

Hei, jeg har et anlegg med en NAD T 742 sorround reciever, 2 Fence gulvstående høyttaler og en fence sub med egen forsterker. I det siste har jeg begynt å oppleve at den venstre høyttaleren begynte å skurre på mellomtone/diskant. Jeg prøvde å bytte venstre og høyre høyttaler på forsterkeren, og da ble det skurring i den andre høyttaleren, så dermed er det noe galt med den venstre høyttaleringangen i forsterkeren. Jeg bruker PC med Digital signal. Har prøvde å variere med volum på kilde og forsterker, men uten noe bra resultat. Begge høyttalerene funker fint viss jeg kjører begge på høyre front kanal. Noen som vet hva jeg burde gjøre for å få orden på dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ehh

Dette Har Jeg Også Fått på min venstre utgang : s, Begge Høytalerene funker Bra på Høyre , men ikke venstre ...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Under 5 år gammel: Dra tilbake til Hifiklubben og lever den inn.
    Over 5 år gammel: Reparer den hos et eksternt verksted, eller kast/selg den og kjøp deg noe nytt.
    Hvis den er over 5 år gammel kan ofte elektrostudenter på videregående skoler hjelpe deg mot en symbolsk sum :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •