Onkyo eller Yamaha?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo eller Yamaha?

Tenkte å kjøpe et lit surroundanlegg (5.1). Har sett på Elkjøp - Velkommen til Elkjøps nettbutikk! Her kan du kjøpe varer og finne informasjon du er på jakt etter! der de har et Yamaha og et Onkyo anlegg. Elkjøp - Yamaha Hjemmekino
    Elkjøp - Onkyo hjemmekino

Hvilke av disse er å anbefale? Er det noen andre i prisklassen 4-5000 kr?

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, her tror jeg ikke det har så mye og så, men om dette er det beste for prisen vet jeg ikke. Men hva med og kjøpe en reciver også fronter, så bygge videre til et "greit" anlegg?

Man finner mye morsomt på brukten. Finner du en Yamaha RX-V765 for 3000.- å noen fronter for 2000.- så er du et godt stykke på vei. Jeg ville da anbefalle og gå for denne løsningen isteden for noen av dem anleggene du linket til.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Joda, skjønner vinklingen din, men tanken er at anlegget skal ta en så liten plass som mulig (liten stue). En pakkeløsning fra elkjøp, Expert, Lefdal e.l blir nok aktuellt. Har hatt et 5.1 Sonyanlegg i 5 år nå og vært fornøyd.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fecker
    Takk for svar. Joda, skjønner vinklingen din, men tanken er at anlegget skal ta en så liten plass som mulig (liten stue). En pakkeløsning fra elkjøp, Expert, Lefdal e.l blir nok aktuellt. Har hatt et 5.1 Sonyanlegg i 5 år nå og vært fornøyd.
    Jeg er en Yamaha mann, MEN her ville jeg valgt Onkyo. Den har 1.4 HDMI og 1 inngang mer på HDMI:n Noe man sikkert har brukt for, 2 HDMI inn er litt lite må jeg si.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •