Trenger hjelp til anlegg..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp til anlegg..

Heisann..
    Som topic sier så trenger je hjelp til å fikse meg no anlegg til huset mitt....
    Men je er helt blank når det gjelder anlegg osv, så derfor spør je her..

Kan vel si at budsjettet er rundt 20k for komplett anlegg... Ser mye film, fester en god del også, så derfor er jo lyden veldig viktig...

Ikke store stua rundt 20kvm,så vil ikke ha alt for store høytalere..

kan noen hjelpe meg med litt info på hva je bør se etter???

Mvh Hans chr

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surround eller stereo?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Surround eller stereo?

tru je vil ha stereo... men hvordan er dette med film?

Active
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sørlundsengen
    tru je vil ha stereo... men hvordan er dette med film?
    et bra stereo oppsett er gøy på film det, men blir det mest film vil jeg nok anbefale surround for full effekt for eks dette XTZ 99 + 93-pakke 5.2 Med Sub 5.2 | Surround.no - Høyttaler spesialisten sammen med denne Yamaha RX-V765 Black Yamaha | Surround.no - Høyttaler spesialisten da har du et ganske rått anlegg både til film og fest, eller vanligt stereo er denne rå XTZ Class A100 D3, Sølv/sort XTZ High End | Surround.no - Høyttaler spesialisten sammen med DALI Concept 10 Høyttalere | Hi-Fi Klubben da blir det trøkk lykke til med valget, har pesonligt hørt begge setta jeg fåreslo og det låter stort, masser av lytteglede, så kommer jo div kabler og bluray spiller eller cd spiller i tillegg

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TageMathiassen
    et bra stereo oppsett er gøy på film det, men blir det mest film vil jeg nok anbefale surround for full effekt for eks dette XTZ 99 + 93-pakke 5.2 Med Sub 5.2 | Surround.no - Høyttaler spesialisten sammen med denne Yamaha RX-V765 Black Yamaha | Surround.no - Høyttaler spesialisten da har du et ganske rått anlegg både til film og fest, eller vanligt stereo er denne rå XTZ Class A100 D3, Sølv/sort XTZ High End | Surround.no - Høyttaler spesialisten sammen med DALI Concept 10 Høyttalere | Hi-Fi Klubben da blir det trøkk lykke til med valget, har pesonligt hørt begge setta jeg fåreslo og det låter stort, masser av lytteglede, så kommer jo div kabler og bluray spiller eller cd spiller i tillegg

takker for svar:-D.
    Redd de første høytalerne du viser til blir litt for masive for stua mi...Ell greit med noen store fronter, men bak må vara litt mindre..

Men tru je får ta meg en tur på hifiklubben å høre litt je, ikke no stress enda... men snart feriepenger så da har je mulighet til å bruke litt..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Sørlundsengen
    Heisann..
    Som topic sier så trenger je hjelp til å fikse meg no anlegg til huset mitt....
    Men je er helt blank når det gjelder anlegg osv, så derfor spør je her..

Kan vel si at budsjettet er rundt 20k for komplett anlegg... Ser mye film, fester en god del også, så derfor er jo lyden veldig viktig...

Ikke store stua rundt 20kvm,så vil ikke ha alt for store høytalere..

kan noen hjelpe meg med litt info på hva je bør se etter???

Mvh Hans chr

stereo høres helt greit ut på film, har cerwin cls 12 med nad c355bee og en cerwin vega 15 '' subwoofer, er helt sykt på lyden og passer perfekt til fest!

prøvd 1 gang på film og var skikkelig action film , så dundra i veggene når bilene sprengte osv.

anbefaler 12'' med en subwoofer.

da blir det trøkk vettø ;D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •