Pinell Support - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9
Viser resultater 161 til 165 av 165
  1. #161
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2015
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Radio fikset

    Sitat Opprinnelig postet av TrondPed Vis post
    Sendte inn min Pinell GO+ til reparasjon hos TT Micro for 6 dager siden, og fikk vite at den blir sendt tilbake i dag. Det blir spennende å se om radioen nå fungerer ordentlig. Satser på det.
    Har hatt radioen (Pinell GO+) hjemme noen dager nå etter service hos TT Micro, og den fungerer akkurat som den skal. Er veldig fornøyd med det. Takker for god hjelp fra Pinell-/TT Micro-folkene.

  2. #162
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2015
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pinellsupport Vis post
    Ta kontakt med forhandleren som solgte deg denne, de bytter den for deg.
    Jeg har det samme problemet selv. Jeg har vært i kontakt med OBS! butikken jeg kjøpte denne hos, men de kan ikke hjelpe meg siden jeg ikke har kvitteringen(hevdet hun jeg snakket med),
    Hva gjør jeg nå?

  3. #163
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Kaller tilbake 50.000 Pinell-radioer

    Kaller tilbake 50.000 Pinell-radioerDAB-radio: Kaller tilbake 50.000 Pinell-radioer - Dinside De som har Go og GO+-radioer kan gå inn på - Retur system side for nærmere opplysninger om tilbakekallingsprogrammet.

  4. #164
    Newcomer Pinellsupport sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av torarnelf Vis post
    Jeg har det samme problemet selv. Jeg har vært i kontakt med OBS! butikken jeg kjøpte denne hos, men de kan ikke hjelpe meg siden jeg ikke har kvitteringen(hevdet hun jeg snakket med),
    Hva gjør jeg nå?
    Send den til oss i Oslo, så fikser vi det for deg.

  5. #165
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2016
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei! Har en Pinell Supersound som jeg kjøpte av en bekjent og som har fungert utmerket bortsett fra dårlig lys i displayet. Etter tilkobling til internet ville jeg oppdatere til ny software som var tilgjengelig i menyen. Jeg fikk etter en stund software update failed. Etter oppstart står den nå med beskjed på skjermen " waiting for PC wizard.." Hva gjør jeg nå? Ingenting virker.

Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •