Pinell Support - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  1
Side 8 av 9 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 165
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2014
    Poster
    2
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ......

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2014
    Poster
    2
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ferg Vis post
    Samme her. Første gang det skjedde, hjalp det ikke å trekke ut/inn strømkabelen, men det hjalp å resette til fabrikk innstillingene. Et par uker senere er det ingenting som hjelper. Jeg kan "pinge" radio'en fra andre enheter på nettet (også fra en avsenderadresse i et annet nett slik at jeg i tillegg vet at rutingen fungerer). Når jeg velger Internett radio stasjonslisten får jeg ikke svar.

SW version er et eller annet vanvittig langt med V2.2.15.EX23624-1RC8 på slutten.
    ---------------------------------------
    ..... og her:
    En fattig trøst, men jeg har nesten identisk samme feil på min Supersound II (med samme SW versjon).
    Jeg kan derfor heller ikke få tak i noen oppkoblingskode til Frontier Silicon Wi-Fi Radio.
    Jeg har prøvd absolut alt (som jeg kan finne på), men uten hell.
    Min gamle Supersound (I) spiller uten problem, så hva er galt med SSII?
    Husker jeg kjørte en oppgradring av SW i vår. Kan det være den som er problemet?
    Venter fortsatt på at Pinell Support skal ringe meg.
    Er redd for at det ikke blir mer Pinell på meg!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Savner RCA stereo-utgang,og en digital out! Kan ikke understerkes nok-faktisk-!!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Min Supersound 2 vil ikke starte når jeg setter i strømmen. Alt er dødt.. Noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2014
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomas@netcom.no Vis post
    Hei. Min Supersound 2 vil ikke starte når jeg setter i strømmen. Alt er dødt.. Noen tips?
    Hei. Det samme skjer med min Supersound 2. Den er helt død. Ingenting i display og ingen lyd. Tidligere har også mine settings for bl.a. trådløs internett ramla ut. Supersound`en er nesten ikke brukt. Er redd garantitiden er ute. Hva gjør jeg?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2014
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tryghan Vis post
    Hei. Det samme skjer med min Supersound 2. Den er helt død. Ingenting i display og ingen lyd. Tidligere har også mine settings for bl.a. trådløs internett ramla ut. Supersound`en er nesten ikke brukt. Er redd garantitiden er ute. Hva gjør jeg?
    Min Supersound II er også "Død" - har sendt spørsmål til Pinell - både på e-post og facebook - håper det lar seg fikse - har vært superfornøyd med radioen i litt over 2 år.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2015
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her som har fått seg Pinell Go+ og opplever at radioen slår seg automatisk på av seg selv. Det har ikke noe med alarmene som kan slåes på å gjøre - begge disse alarmene er slått av hos meg. Likevel opplever jeg at radioen slår seg på. Kanskje så ofte som 2-4 ganger i døgnet. I natt ble jeg vekket klokka 4 av at den hadde slått seg på... :-|

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pinell Go+

Sitat Opprinnelig postet av lrevje Vis post
    Er det noen her som har fått seg Pinell Go+ og opplever at radioen slår seg automatisk på av seg selv. Det har ikke noe med alarmene som kan slåes på å gjøre - begge disse alarmene er slått av hos meg. Likevel opplever jeg at radioen slår seg på. Kanskje så ofte som 2-4 ganger i døgnet. I natt ble jeg vekket klokka 4 av at den hadde slått seg på... :-|
    Samme her. Helt splitter ny Go+ og den slo seg på av seg selv ved midnatt og kl 04:00 i natt. Har aldri aktivert noen alarmer og de var AV i menyen hos meg. I tillegg er den litt vanskelig å skru på: må trykke flere ganger på powerknappen, den viser klokka et lite øyeblikk men må ofte 2-3 trykk før den kommer på med lyd. Litt treg å starte er den også.

Siste punkt er at det er ekstremt stort hopp i lyden mellom prikk 4 og 5 når jeg strømmer med Bluetooth fra iPhone. 5 er for høyt for vanlig bakgrunnsmusikk og 4 blir for lavt.

Til sammen 3 irriterende softwarebugs oppdaget i løpet av de første 24 timer og dessverre ryker denne tilbake til butikken på ikke-fornøyd garanti. Litt synd fordi den spilte greit og hadde bra batterikapasitet.

Newcomer Pinellsupport sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zimba07 Vis post
    Samme her. Helt splitter ny Go+ og den slo seg på av seg selv ved midnatt og kl 04:00 i natt. Har aldri aktivert noen alarmer og de var AV i menyen hos meg. I tillegg er den litt vanskelig å skru på: må trykke flere ganger på powerknappen, den viser klokka et lite øyeblikk men må ofte 2-3 trykk før den kommer på med lyd. Litt treg å starte er den også.

Siste punkt er at det er ekstremt stort hopp i lyden mellom prikk 4 og 5 når jeg strømmer med Bluetooth fra iPhone. 5 er for høyt for vanlig bakgrunnsmusikk og 4 blir for lavt.

Til sammen 3 irriterende softwarebugs oppdaget i løpet av de første 24 timer og dessverre ryker denne tilbake til butikken på ikke-fornøyd garanti. Litt synd fordi den spilte greit og hadde bra batterikapasitet.

Hei, vi har sett dette problemet på noen Pinell Go+ og vi jobber med å Isolere problemet.

Anbefaler de som har problemet, send en mail til Martin@ttmicro.no med serienr på radio og vi skal hjelpe deg å løse dette problemet.
    Sist endret av Pinellsupport; 04-16-2015 kl 11:15

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2015
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samme problem

Sitat Opprinnelig postet av Pinellsupport Vis post
    Hei, vi har sett dette problemet på noen Pinell Go+ og vi jobber med å Isolere problemet.

Anbefaler de som har problemet, send en mail til Martin@tttmicro.no med serienr på radio og vi skal hjelpe deg å løse dette problemet.
    Jeg har samme problem. Radioen slår seg på flere ganger i døgnet uten at jeg er tilstede. Og jeg har ikke aktivert noen alarmer. En gang skjedde det 0630 om morgenen, og de andre gangene midt på dagen da ingen var hjemme.

Rare greier. Ellers en fin radio som gir god lyd.

Lurer på hva jeg skal gjøre.

Epost lenken martin@tttmicro.no fungerer dessverre ikke. Får bare mailen i retur. Får kanskje prøve kundestøtten deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2015
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TrondPed Vis post
    Jeg har samme problem. Radioen slår seg på flere ganger i døgnet uten at jeg er tilstede. Og jeg har ikke aktivert noen alarmer. En gang skjedde det 0630 om morgenen, og de andre gangene midt på dagen da ingen var hjemme.

Rare greier. Ellers en fin radio som gir god lyd.

Lurer på hva jeg skal gjøre.

Epost lenken martin@tttmicro.no fungerer dessverre ikke. Får bare mailen i retur. Får kanskje prøve kundestøtten deres.
    Jeg har funnet ut at riktig epost er martin@ttmicro.no (en t for mye!). Har sendt en mail til dem, så får vi se hva som skjer med saken.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har funnet ut at riktig epost er martin@ttmicro.no (en t for mye!). Har sendt en mail til dem, så får vi se hva som skjer med saken.

Hei

Vi har sett denne feilen på noen få Pinell Go+, vi vil helst ha disse inn til oss i Oslo.

Vi oppgraderer disse på stedet, det tar 2 min.

Har du ikke mulighet til å komme hit TT Micro - Leverandør av Elektronikk, så sender vi returlapp så du kan sende inn din Pinell Go+

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2015
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Vi har sett denne feilen på noen få Pinell Go+, vi vil helst ha disse inn til oss i Oslo.

Vi oppgraderer disse på stedet, det tar 2 min.

Har du ikke mulighet til å komme hit TT Micro - Leverandør av Elektronikk, så sender vi returlapp så du kan sende inn din Pinell Go+
    Jeg har vært i kontakt med TT Micro, og fikk beskjed om å sende radio inn til dem for reparasjon. Fikk hjelp med en gang. Meget god kundeservice!

14. Takk Pinellsupport takket for denne posten
    Liker Pinellsupport har likt denne posten
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre ikke noe løsning på dette beklager

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomas@netcom.no Vis post
    Ta kontakt med forhandleren som solgte deg denne, de bytter den for deg.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kummernes Vis post
    Min Supersound II er også "Død" - har sendt spørsmål til Pinell - både på e-post og facebook - håper det lar seg fikse - har vært superfornøyd med radioen i litt over 2 år.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 2014 Vis post
    ---------------------------------------
    ..... og her:
    En fattig trøst, men jeg har nesten identisk samme feil på min Supersound II (med samme SW versjon).
    Jeg kan derfor heller ikke få tak i noen oppkoblingskode til Frontier Silicon Wi-Fi Radio.
    Jeg har prøvd absolut alt (som jeg kan finne på), men uten hell.
    Min gamle Supersound (I) spiller uten problem, så hva er galt med SSII?
    Husker jeg kjørte en oppgradring av SW i vår. Kan det være den som er problemet?
    Venter fortsatt på at Pinell Support skal ringe meg.
    Er redd for at det ikke blir mer Pinell på meg!
    Er denne saken løst ?

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lrevje Vis post
    Fint om du tar kontakt med oss på mail support@pinell.no

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

løst

Dette ble løst av Pinellisupport. Meget god service !! Cred

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2015
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tja

Jeg har vært i kontakt med TT Micro, og fikk beskjed om å sende radio inn til dem for reparasjon. Fikk hjelp med en gang. Meget god kundeservice!
    Sendte inn min Pinell GO+ til reparasjon hos TT Micro for 6 dager siden, og fikk vite at den blir sendt tilbake i dag. Det blir spennende å se om radioen nå fungerer ordentlig. Satser på det.
    Sist endret av TrondPed; 04-22-2015 kl 14:39

Side 8 av 9 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •