Mitt lille head-fi prosjekt - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    .
    Så alt i alt er jeg positivt overrasket, det store minuset er jo at den er ikke akkurat noe eye candy (no offense ragwo)
    Ikke noe stress, bare skriv "pen" på en papirpose og sett den over burken :lol:
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ragwo
    Ikke noe stress, bare skriv "pen" på en papirpose og sett den over burken :lol:
    Fantastisk, tror jeg skal skrive "Stilistisk og Fancy" også, så er jeg helt safe.

Mange takk for en fortreffelig aften i dag også forresten, jeg syns det er altfor få AV-interresserte i vennemiljøet mitt, så det hjelper alltid med et lite "påbrekk" :-D

Jeg syns fremdeles det er trist at du skal selge anlegget ditt, men når jeg så planene dine for hva som kommer inn istedet så gikk tristheten litt over til nysjerrighet og spenning.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for en trivelig og håper vaflene smakte Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Er selv veldig spent på Extremaene. Hvis det mot formodning ikke skulle funke har jeg fortsatt en retrettmulighet i Viennaoppsettet
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk, tror jeg skal skrive "Stilistisk og Fancy" også, så er jeg helt safe.
    Denne tror jeg blir bra

Mitt lille head-fi prosjekt-stilistisk-og-fancy-png

Zazzle | Custom T-Shirts, Personalized Gifts, Posters, Art, and more

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en såkalt "billig china-amp" Xiang Sheng 708B men den har fått ok skussmål rundtom på diverse forum.

Dette gjør jeg fordi når jeg kom hjem med nytt headsett og lånt amp, koblet dette opp, så var jeg rett og slett ikke spesielt fornøyd med lyden.

For det første, jeg merker at lyden er myyye bedre enn headsett-utgangen til receiver. Dette merkes spesielt på dynamikken, det låter mindre anstrengt, det er mer "luft" og det låter bra til og med på ganske lavt volum.
    MEN, det er et "støygulv" her som jeg syns er altfor høyt. Mellom sanger er det helt tyst, men med en gang en sang spilles så er det mer bakgrunnstøy enn jeg liker.
    Dette er ikke like tydelig med Grado'ene men det kan kanskje være fordi disse er mye mer lettdrevne?

Jeg syns rett og slett det var for mye mikkmakk å prøve å koble inn rceiver i kjeden, så nå kjører jeg direkte fra SB til headamp men jeg er fortsatt plaget av "bakgrunnstøyen" eller "susingen" om jeg skal kalle det det.

Det kan jo være mange faktorer her, mangel på skikkelig dac, for dårlige kabler (selv om jeg tviler litt på dette da jeg har prøvd både noen ganske dyre Monster + Nordostkabler)headsettet trenger kanksje en hundre timer eller noe slikt før det låter skikkelig, så kan det også rett og slett være at headsettet ikke passer noe særlig bra sammen med denne amp'en.
    KIMSIZE: Klippet litt i posten din..
    Jeg har endelig somlet meg til å koble opp igjen dette kina-mikket.
    Og kan bare bekrefte at den susingen du rapporterte definitivt ikke skal være der. Her er det nok et rør som er ødelagt (igjen).
    Tenkte jeg bare skulle nevne det for å bekrefte at det ikke er noe galt med ørene dine (eller mine) :-D

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •