Tillat med prisforespørsel her?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Tillat med prisforespørsel her?

Er det lov spørre om bruktverdi på det man planlegger å selge her - eller er det fy-fy?

Kunne kanskje lagt det ut under Prisjakt-delen, men der treffer man vel bare de som egentlig er på utkikk etter nytt utstyr?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sruben
    Er det lov spørre om bruktverdi på det man planlegger å selge her - eller er det fy-fy?

Kunne kanskje lagt det ut under Prisjakt-delen, men der treffer man vel bare de som egentlig er på utkikk etter nytt utstyr?
    Ikke noe galt i og spørre om hva andre synes om pris på brukt utstyr
    Forumet er jo her for og hjelpe og komme med råd! Hvis du er usikker på og sette en pris kan sikkert flere hjelpe deg litt på vei med og kanskje finne en nogelunde riktig pris på hva du skal selge

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett kategori er nok "pris og produktjakt" ettersom denne kategorien er beregnet på tekniske temaer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Rett kategori er nok "pris og produktjakt" ettersom denne kategorien er beregnet på tekniske temaer.
    Er i utgangspunktet enig med deg, men prisjakt-delen leses stort sett av de som er på utkikk etter å kjøpe noe nytt og treffer da en ganske liten del av forumet. Når jeg søkte etter "prisforespørsel" fant jeg for eksempel en tråd med bruktpris forespørsel, og overhodet ingen hadde svart, selv etter bump av trådstarter. Derfor spør jeg om det er lov å legge ut spørsmål her
    Vet av noen forum slår relativt hardt ned på slikt da de ser på det som "snik-annonsering", derfor spør jeg heller på forhånd istedet for å bare kjøre ivei.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner jeg tråder med prisforespørsel, så flytter jeg den nokså raskt til overnevnte kategori, uansett om det er salg eller kjøp. Vennligst ikke post slike henvendelser her.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Finner jeg tråder med prisforespørsel, så flytter jeg den nokså raskt til overnevnte kategori, uansett om det er salg eller kjøp. Vennligst ikke post slike henvendelser her.
    Hvis reglene er sånn så forholder jeg meg selvsagt til det.

Men er ikke forumet til for brukerne? Hvis det er få som leser prisjakt-delen så får man jo tilsvarende lite hjelp der. Dessuten er det vel flest kjøpere der og da vil kanskje verdianslagene være deretter?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •