receiver og høytalere. 5.1 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

receiver og høytalere. 5.1 ?

Vil kjøpe meg et anlegg til ca 8-9k nå snart.

Har sett litt rundt om kring, men jeg har meget lite peiling på hva som er bra etc av diverse receivere/forsterkere og høytalere. Var bedre før i tiden da jeg bare ville ha CW høytalere, heh ( fan av mye bass )

Det skal brukes sånn 50/50 musikk/film. Det jeg tenkte på var jo at jeg ville ha et komplett anlegg til typ 8-9k, men når jeg tenker meg litt om så vurderer jeg bare å kjøpe en receiver/forsterker og 2 front høytalere nå i første omgang til ca 8-9k. Hvis det er plass så kan vi også dytte inn en sub.

Har sett litt på denne receiveren - Komplett.no - Onkyo TX-SR607EB hjemmekinoreceiver - Onkyo TX-SR607EB hjemmekinoreceiver

Men fant jo også ut at denne ikke har pre-out, noe som kan være kjekt i framtiden hvis jeg ville oppgradere høytalerne og ikke har penger til ny receiver.

Har dere noe å anbefale meg? Trenger ikke 7.2, 5.1 holder i massevis, men som sagt holder det med en receiver og 2 bedre/bra høytalere i første omgang, så kjøper jeg heller senter og bakhøytalere senere en gang. Alt er bedre enn lyden fra tv'n atm

Ville 2x 12" CW høytalere være noe bra for filmtitting, btw?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har nå funnet denne Komplett.no - Yamaha RX-V765B hjemmekinoreceiver receiveren, og den virker rimelig bra til prisen. Det er også pre-out på den etter som jeg har lest, eller?

Det er da 4500,- for den, så nå trenger jeg 2 front høytalere, noen som har noe å anbefale?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •