God kveld godtfolk!

"Long time lurker" som drister seg til å legge inn et inlegg her.

Eg sitter idag med et lite surroundanlegg som blei kjøpt på impuls for nokre år tilbake. I det siste nå, så har det begynt å klø litt i kjøpefingeren igjen..
Oppsettet eg har idag er Ein Pioneer Vsx-1016 receiver, XTZ 99 W12.16 sub, Proson Reality Mk2 fronthøgtalarar og Dynavoice M-65 som bakhøgtalarar.

Eg har prøvd å lese og søke meg fram til gode løysingar, men eg har lest til eg har vore blå, og er fortsatt like klok.
Kva bør eg oppgradere først og sist, betre høgtalarar (eg har kikka litt på Klipsch RF-62, dei ser ganske spennandes ut)? Eller bør eg først investere i ein ny receiver? På receiverbiten har eg lest meg fram til at Onkyo og Denon er noko å satse på, eg kunne godt tenkt meg ein receiver med slik nymotens HD-lyd sak i alle fall.
Eg er ikkje så opptatt av kor mange dB anlegget kan trykke ut, eg er meir optatt av lydkvalitet. Rommet eg sitter i er på ca. 4x6m om det skulle ha noko voldsom betydning. Budsjettet mitt kan eg strekke til 15.000 i første omgang.
Edit: Gløymde bruksområde. Eg bruker anlegget til film og spill, høyrer veldig sjelden på musikk.

Takk på førehand for all hjelp!