Kan noen oversette G35 specs for meg, please?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan noen oversette G35 specs for meg, please?

På vei til å bestille meg nytt headset, men når jeg leser disse spesifikasjonene skjønner jeg ikke en dritt. Kan noen oversette til godt norsk?

Driver: Neodym-magnet, 40 mm i diameter, svingspole avkjølt med ferrovæske, 15 mm i diameter

Ikke bedre på engelsk..

Driver: 40 mm diameter, neodymium magnet, 15 mm diameter voice coil with ferrofluid damping

Hvilken driver er det snakk om? Eller er det noe som drives? Dette var rimelig uforståelig..

Link:
    G35 Surround Sound Headset

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zetec
    På vei til å bestille meg nytt headset, men når jeg leser disse spesifikasjonene skjønner jeg ikke en dritt. Kan noen oversette til godt norsk?

Driver: Neodym-magnet, 40 mm i diameter, svingspole avkjølt med ferrovæske, 15 mm i diameter

Ikke bedre på engelsk..

Driver: 40 mm diameter, neodymium magnet, 15 mm diameter voice coil with ferrofluid damping

Hvilken driver er det snakk om? Eller er det noe som drives? Dette var rimelig uforståelig..

Link:
    G35 Surround Sound Headset

trur ikke det gjør den noe dårligere akkurat. Men har det noe å si egentlig?
    7.1 rett i øret. Må si jeg er litt spent på hvor du skal plassere sub'n.. Kunne ikke se at det fulgte med, på dette 7.1 head settet ditt.

Newcomer catsby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer catsby sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    7.1 rett i øret. Må si jeg er litt spent på hvor du skal plassere sub'n.. Kunne ikke se at det fulgte med, på dette 7.1 head settet ditt.
    Det er nok bare to drivere i disse. Programvaren som følger med mikser 7.1 til stereo som høres ut som 7.1 når man bruker disse hodetelefonene.

Sitat Opprinnelig postet av crunchgear.com
    The G35s use Dolby’s virtual surround sound system, which is very good, although there are some that prefer the actual multiple-speaker route.
    Kilde.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Zetec: Driverne = selve høytaller-elementene, neodym magnet = magneten som skaper bevegelse i elementet. 40mm er selvføgelig diameteren på elementet, 30-40 mm er mest vanlig i headsett. Denne "ferrovæsken" er vel noe á la kjølepaste i PC'er? For å forhindre varmeoppheting da, ikke det at jeg har hørt noe som helst om headsett som blir varme.

Når det gjelder 7.1 funksjonen så er det innebygd Dolby Digital driver(software) i dette headsettet, dette installeres automatisk via usb når du kobler headsettet til PC'en.

Når det gjelder bruk så har jeg testet dette en del, og det er absolutt brukbart til Spilling, skal du ha noe "bedre" må du enten satse på headsett beregnet på musikk for å få bedre lyd eller et type med optisk inngang og innebygget Dolby Digital dekoder for å få bedre sorround lyd. (f.eks. Sharkoon extatic, Astro A40, Tritton AX Pro, Turtle Beach eller lignende.)

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS. bare så det ikke blir noen misforståelser her, dette er headsett som er beregnet for PC bruk, altså spilling ikke musikk.

Men de headsettene jeg nevnte i innlegget over som har optisk inngang kan da også brukes direkte sammen med dvd/bd spiller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •