En frustrert kar, hva skal vi si folkens? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 83
    Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Haha, beste lesing på lenge ,men OT ; Stakkars mann med en sånn fürie til samboer. Daliene er nydelige!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært borti lignende krangler selv og må si jeg egentlig blir ganske irritert.. hehe.. det gjør vel de fleste av oss. Jeg prøver bare å stille meg i motsatt situasjon og jeg klarer ikke tenke meg hva dama mi skulle hatt av hobbyer som jeg skulle mene noe så sterkt om at jeg faktisk nekta hu å ha den. Tror til og med jeg hadde godtatt at a skaffa seg en Chihuahua... og DET må være minst like irriterende for en gutt å se en Chihuahua som for ei jente å se store høyttalere i stua.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vebbis
    Har vært borti lignende krangler selv og må si jeg egentlig blir ganske irritert.. hehe.. det gjør vel de fleste av oss. Jeg prøver bare å stille meg i motsatt situasjon og jeg klarer ikke tenke meg hva dama mi skulle hatt av hobbyer som jeg skulle mene noe så sterkt om at jeg faktisk nekta hu å ha den. Tror til og med jeg hadde godtatt at a skaffa seg en Chihuahua... og DET må være minst like irriterende for en gutt å se en Chihuahua som for ei jente å se store høyttalere i stua.
    Øøøyh! ETT sted går grensen!

PS. Høyttalerne bjeffer bare når du ber dem om det, må aldri luftes (annet enn at man skrur volumknotten litt opp en gang i blant) og pisser aldri innendørs.
    "If you can't be right, be wrong at the top of your voice!"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel... anlegget for ei bikkje som uansett ikke hadde vært mitt ansvar siden det var hennes hobby. Det skulle jeg fint klart.. hehe.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må le litt.
    Stakkars mennesker som faktisk har det så fælt hjemme :P

Er evig gla for att sammboern min tolererer mine Klipsch, samt svs'n som står å dundrer i hjørnet
    Å mere får jeg lov å kjøpe om jeg vill så lenge økonomien ikke går i dass pågrunn av det.
    Hu vill tillogme ha en Svs til i stua

Kvinnfolk som tar over live ditt på alle mulige måter vet hvor ytterdøra er :P
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Det er det spørsmålet jeg sitter igjen med som det største etter å ha lest litt
    Om du leser på første siden kommer du frem til dette.

Sitat:
    Opprinnelig skrevet av C30
    Flott at det ordnet seg, ble litt paff når jeg så at det var noen som foreslo å male høytalerne.

Men Roger, hvordan du kom over denne tråden?
    Dama er en ivrig fan av kvinneguiden så postet hun denne til meg, hun har faktisk skrevet innlegg selv hun. Det med Mentor 8 er det min kjære som har skrevet.

Dette finner man om man leser på første siden.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    +1

Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Jeg må le litt.
    Stakkars mennesker som faktisk har det så fælt hjemme :P

Er evig gla for att sammboern min tolererer mine Klipsch, samt svs'n som står å dundrer i hjørnet
    Å mere får jeg lov å kjøpe om jeg vill så lenge økonomien ikke går i dass pågrunn av det.
    Hu vill tillogme ha en Svs til i stua

Kvinnfolk som tar over live ditt på alle mulige måter vet hvor ytterdøra er :P

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stakkars figur ja som dere sier. Det er jo et par med gull HT det der. Altså, hva om vi gutta hadde begynt å kritisere gudene veit hva, desig på oppvask maskin, vaskemaskin osv. Tenk det rabalderet. Nei huff, Gla jeg har hu jeg har gitt. Vi venter begge spent på dagen jeg får inn klipsch og svs.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi burde kanskje samlet oss i et slags 'tog' å forsvart retten til ha go-lyd i stua. Passer mandag for dere andre ?
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjenner jeg blir provosert av damene som skriver på den tråden ! glad dama mi ikke er sånn!! da hadde hun kommet seg fort ut gitt...

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vebbis
    Jeg prøver bare å stille meg i motsatt situasjon og jeg klarer ikke tenke meg hva dama mi skulle hatt av hobbyer som jeg skulle mene noe så sterkt om at jeg faktisk nekta hu å ha den. Tror til og med jeg hadde godtatt at a skaffa seg en Chihuahua... og DET må være minst like irriterende for en gutt å se en Chihuahua som for ei jente å se store høyttalere i stua.
    Det er forskjell på å ha en hobby og å ha en hobby som fyller opp hele stuen. Tror jeg. Jeg kunne godt tenke meg et par dusin hobbyer som jeg absolutt ikke kunne tenke meg at kona skulle fylle opp stuen med. Et hobbyrom - det kunne hun få fylle med hva som helst - men ikke stuen. Da bør vel det omvendte også gjelde. Tror jeg - om enn noe motvillig.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da skulle dere sett trynet på kona når jeg dro inn La Scalaene:shock:

O

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha,ha stakkars.
    Men det ble noen morsomme blikk her også, når jeg dro inn RF63. Hadde sagt jeg hadde kjøpt men ikke noe om størrelsen, mente det var underordnet ;-)

Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehehe!

Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Da skulle dere sett trynet på kona når jeg dro inn La Scalaene:shock:

O
    Det skulle jeg gjerne sett... :P

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av armaniak
    Det skulle jeg gjerne sett... :P
    Det ble litt hyling ja,men de står jo i kinoen så det roet seg fort:razz:
    Hun går ikke inn der,kun med kaffe og øl til meg

O

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres ut som du har gjort rett valg

Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Det ble litt hyling ja,men de står jo i kinoen så det roet seg fort:razz:
    Hun går ikke inn der,kun med kaffe og øl til meg

O

Active armaniak sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

Nice! Men hun vil vel og se film av og til...? :P

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,227
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er bare glad for at min samboer er lydintr jeg. Har Triangle Quartet og de kommer jeg nok til å ha. Hu har bestemt at jeg aldri får lov til å selge dem. Greit nok for meg det..

Så da må jeg bare få meg et gutterom....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Det er forskjell på å ha en hobby og å ha en hobby som fyller opp hele stuen. Tror jeg. Jeg kunne godt tenke meg et par dusin hobbyer som jeg absolutt ikke kunne tenke meg at kona skulle fylle opp stuen med. Et hobbyrom - det kunne hun få fylle med hva som helst - men ikke stuen. Da bør vel det omvendte også gjelde. Tror jeg - om enn noe motvillig.

Ja ser forsåvidt poenget altså, men det er faktisk ikke rare plassen det strengt tatt tar opp. En stereobenk hadde sannsynligvis dama hatt på egen hånd med en tv oppå. De fleste av oss får plass til elektronikken i en normal stereobenk.. skru tv'en på veggen, senter på toppen av benken, bakhøyttalerne på veggen..

Jeg tror det største problemet er at de synes det er stygt og ikke plassen det opptar (kan hende du mener fyller stua annerledes enn jeg mener nå da). Men likevel... jeg veit ikke helt hva det skulle vært som ei normal dame vil ha av hobby, som kanskje fyller stua, jeg hadde nekta a hvis hu virkelig stod for det.

Og da mener jeg ikke at hu liker å lage keramikkvaser eller noe sånt for det er ikke meningen man skal ha i stua (selv om jeg hadde sikkert godtatt det og bare ikke i nærheten av høyttalerne mine.. hehe), høyttalere er jo tilnærmet møbler og mine har den klart fineste finishen av alt jeg har i stua.

Min hjemmekino

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det det er snakk om er gjensidig respekt. Å kvele din kjæres interesser fordi du selv ikke deler de er bad deal i et forhold.

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •