Eksterne disker med FAT32 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hmmm, fortsatt usikker på fat32

Jeg så at før jeg begynte formatering var det totalt 234 gb ledig på Harddisken. Etter formatering til fat 32 var det 32....men jeg kom aldri så langt at jeg fikk brukt HP sin formatering, da det spratt opp en automatisk som ga meg mulighet til å formatere til fat32. Er det forskjell på formateringen som kom automatisk fra windows xp pro og den du foreslår fra HP? Jeg tror ikke jeg gjorde noe med partisjoner.

JEg skal bruke denne til ps3 og skal ha den eksterne harddisken som backup til bilder og musikk. Så da tenkte jeg kanskje at jeg kunne bruke en partisjon til musikk og en annen til bilder? Går det an?

Newcomer sven-o sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der har du problemet. XP støtter ikke å formatere mer enn 32gb. Du kan fremdeles partisjonere den til større partisjoner. Som beskrevet i guiden, helt siste i trinn 1, skal du velge "Do not format this partition". Deretter kan du bruke HP verktøyet til å formatere hele partisjonen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

og enda mer fat 32

Vil jeg da får flere fat32 partisjoner, slik at jeg kan bruke en partisjon til bilde rog en annen til musikk og få det frem på ps3?

Tusen takk for god hjelp!

Newcomer sven-o sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan lage flere partisjoner ja. Så lenge du ikke setter den første til å ta opp hele harddisken. Om PS3 leser flere enn en partisjon på samme harddisk er jeg usikker på.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •