Hvem overfører best fra VHS til DVD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvem overfører best fra VHS til DVD?

Jeg har en vhs kassett jeg gjerne skulle overført til dvd. Har sjekket nettkatalogen, men lurer på om noen har erfaringer med de forskjellige stedene? Filmen har høy affeksjonsverdi så jeg er redd den skal bli ødelagt eller rotet bort eller lignende.... Har heller ikke lyst til å sende den i posten så det må være i Oslo / Akershus området. Pris spiller liten rolle, blir uansett billigere enn å kjøpe utstyr selv når det kun er snakk om en kassett :-)

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Anncath
    Jeg har en vhs kassett jeg gjerne skulle overført til dvd. Har sjekket nettkatalogen, men lurer på om noen har erfaringer med de forskjellige stedene? Filmen har høy affeksjonsverdi så jeg er redd den skal bli ødelagt eller rotet bort eller lignende.... Har heller ikke lyst til å sende den i posten så det må være i Oslo / Akershus området. Pris spiller liten rolle, blir uansett billigere enn å kjøpe utstyr selv når det kun er snakk om en kassett :-)
    Prøv å ring 22232425...han gjorde det for meg for en del år siden...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •