Opptaker som ikke tar opp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Opptaker som ikke tar opp

Hei

Har en dvd-opptaker fra sony med 250GB harddisk. Bruker den til å ta opp noen serier på tv3 som jeg ser på mens jeg trener om morgenen. Men i dag merket jeg at den var helt stille når jeg sto opp, enda den er innstilt på opptak. Sjekket dette nå, og den har tatt opp hver dag til og med mandag. Deretter har den ikke tatt opp noe, før lørdag (i går). Grunnen til at jeg ikke har merket dette, er at jeg ligger langt på etterskudd med å se seriene, er ikke kommet lengre enn til midten av desember.
    Jeg prøvde å gå inn å sjekke at innstillingene for alle opptak var korrekte, men da fikk jeg plutselig en beskjed om at det ikke var nok plass på harddisken og at jeg måtte slette noe. I følge opptakeren selv var det 153GB av 250GB ledig plass. Jeg slettet imidlertid noen opptak og har nå 180GB ledig. Skal bli spennende å se om den tar opp nå. Noen som har erfaring med dette? Kan det være at jeg har mange opptak lagret, at det er noen begrensning på antall opptak? Synes det er rart at den skal nekte å ta opp selv om det er 153 GB igjen. Så det betyr at jeg egentlig bare har plass til 97GB på en 250GB harddisk?

Opptakeren er av typen Sony RDR-HX910.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tok ikke opp i dag heller.
    Den ble kjøpt februar 2006, så er 4 år gammel. Garantien er vel gått ut, men der er vel 5 års reklamasjonsrett?
    Da kan jeg kontakte butikk (komplett.no) og få dette ordnet, uten noen kostnader for meg?

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare serieopptak som ikke fungerer? Sjekk om den tar opp hvis du legger inn en ny timer.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde å sette den opp på opptak bare noen minutter tidligere i dag. Den tok opp da. men når jeg legger inn ny timer står det at alle innspillingene får ikke plass. Som sagt er det over 180GB ledig plass så dette forstår jeg ikke. Den tar altså ikke opp, fordi den tror det ikke er nok plass på harddisken?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •