Hvilken PlayStation 2 component kabel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvilken PlayStation 2 component kabel?

Vurderer å kjøpe denne component kabelen;

For å få 576p, i spill og DVD-film (når det gjelder film er det kun PS2er med moddel nr. SCPH 50000 eller høyere som støtter progressiv scan i DVD-filmer). Gran Turismo 4 støtter til og med 1080i (kun i NTSC utgaven, de droppet det i PAL.)

Har googlet litt rundt og det meste rundt temaet er gammle tråder fra 05 / 06 som er rimmelig utdatert. De fleste trådene jeg fant sa at den originale PS2 component kablen ikke dugde og det som var rekommandert var enten monster- eller ixos- PS2 component kabel. Disse trådene er laget rimmelig lenge før PS3 component kabelen (den er bakoverkompatibel med PS2) ble lansert 23/03/07. Snit prisen jeg finner på Sony PS3 component kabel er mellom 210 – 290kr. Er rimmelig usiker på hvilken jeg burde gå for.

Lyd planlegger jeg å bruke TosLink på, men jeg har et problem når det gjelder component kabelen uavhengig av vilken jeg velger, prosjektoren min er ca. 8m ifra AV møblet mitt hvor jeg vill ha PS2en. Fins det forlengningskabel til component?

AV utstyret mitt er Optoma HD65, DreamScreen V2 106", Logitech Z-5500

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har set litt rundt og funnet at BestBuy.no har Monster kabelen til 899 kr.

Er usikker på om den store pris forskjellen er verdt det Noen som har erfaring fra å handle fra BestBuy.no?

Undersøkte litt videre når det gjelder forlengningskabel og kom fram til at jeg trenger en sån her;

Fant Profigold Coupler 3RCA Female-3 RCA Female på prisguide.no

Men ingen som hadde den på lager. Var innom Clasohlson og Hifi-klubben og de RCA broene de hadde så ikke spesielt bra ut.

Noen som vet hvor jeg burde kjøpe en RCA coupler?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •