Vertikale striper fra DVDspiller.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vertikale striper fra DVDspiller.

Har en Pioneer DV575 dvd spiller koblet til med komponent kabel til en Pioneer AX4 reciever som igjen er koblet til en Panasonic plasma tv. Grunnen til at jeg bruker komponent er at jeg var for tidlig ute å kjøpe flatskjerm (mangler hdmi) :-(

Det er tynne vertikale striper som er grå når det er sort bakgrunn. Dette skjer ikke ved bruk av scart....
    Noen som vet?

Edit: Det er ikke striper når DVD spilleren kobles direkte til TV. Må og legge til at jeg bruker lydkabler mellom spiller og reciever av samme kvalitet som komponentkabelen som går mellom reciever og TV.

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan gjette på at det er støy på signalet (interferens) som plukkes opp i receiveren. Det er ulempen med analoge signaler at slikt kan skje.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hårek
    Kan gjette på at det er støy på signalet (interferens) som plukkes opp i receiveren. Det er ulempen med analoge signaler at slikt kan skje.
    Nå går jo bakkenett mottateren og igjennom recieveren med helt i orden bilde....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan-E.
    Må og legge til at jeg bruker lydkabler mellom spiller og reciever av samme kvalitet som komponentkabelen som går mellom reciever og TV.
    Da ville jeg aller først byttet ut lydkabelen med en videokabel (75 ohm) for å eliminere den feilkilden. Kan hende du har fått noen uheldige refleksjoner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •