upc digital - hdtv? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var litt morsomt for en liten stund siden, UPC ringte og spurte om jeg var intr. i Canal+ pakke tilbud. Jeg kommenterte at de ikke sendte i skikkelig surround og at billedkvaliteten var for dårlig til å konkurrere med DVD. Da sa han at nå sendte de faktisk i DD 5.1. Men det var bare ett lite ett lite problem kommenterte jeg, den optiske lyd utgangen var ikke aktivert. oj ja det stemte visst var kommentaren :lol:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det var bare ett lite ett lite problem kommenterte jeg, den optiske lyd utgangen var ikke aktivert. oj ja det stemte visst var kommentaren
    Det fikk jeg også til svar, for et halvt år siden. Da var svaret at de sannsynligvis kom til å aktivere den optiske utg. i neste software oppdatering.. (Skulle komme før jul).

UPC er virkelig på hogget :lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er enda morsommere er at når jeg hadde UPC digital dekoder for 2 år siden var faktisk den optiske utgangen aktivert :?

Noen som skjønner seg på UPC her?

Jaja innen jul så har jeg fått Lyse i hus da slipper jeg å irritere meg over UPC lenger.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Men det var bare ett lite ett lite problem kommenterte jeg, den optiske lyd utgangen var ikke aktivert. oj ja det stemte visst var kommentaren
    Det fikk jeg også til svar, for et halvt år siden. Da var svaret at de sannsynligvis kom til å aktivere den optiske utg. i neste software oppdatering.. (Skulle komme før jul).

UPC er virkelig på hogget :lol:
    Tror det ikke før jeg ser det. Kanskje de skal prøve å presse tiden for kanalskift under 5 sekunder med det samme de er igang?

Trekker på smilebåndet hver gang jeg ser noen som har funnet på å plassere "UPC" og "HDTV" i samme setning.

Robert-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at det er dekodern som kødder meg signalet og ikke tv'en din da? Min tidligere Philips tV svitsjet velvillig til 16:9 modus når jeg spilte en 16:9 NTSC film, men nektet plent å gjøre det om jeg spilte en 16:9 PAL film. (Fra DVD, samme spiller fungerte fint på andre tv-apparat).

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, jeg husker det og ble ganske forbanna når de kuttet det ut.

Sitat Opprinnelig postet av harol
    Det som er enda morsommere er at når jeg hadde UPC digital dekoder for 2 år siden var faktisk den optiske utgangen aktivert :?

Noen som skjønner seg på UPC her?

Jaja innen jul så har jeg fått Lyse i hus da slipper jeg å irritere meg over UPC lenger.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •