Har en gammel Prosjektor.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har en gammel Prosjektor.

Har en gammel Pj som ligger på loftet i hjem byen min. Tror den er av merket Sony, den kan stilles slik at du kan lyse i taket eller på 0,2sek lyse på veggen. Håper dere skjønner hva jeg mener.

Den er jo langt fra hd og alt det der, men har lenge tenkt på å finne noe som kan brukes som læret og se film, spille etc,etc med den.

Sist jeg testet den, så hadde jeg litt problemmer med å at den må stå på noe stativ opplegg, for hvis ikke, ble bilde smalt nede og brett oppe, eller omvendt.

Den har ganske så lang ledning som ca: mitt på har en strømforsyning.

Har prøvd å søke på Sony sine sider i håpet å finne den, men finner bare de nye typene.

Er det noen som vet hva jeg snakker om og kan gi meg en link til den slik at jeg kan lese og lære meg litt om an? Har ikke manualen til den lenger, og husker fint lite om innstillingene på an.

Takker for hjelpen

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et bilde av den kanskje?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne ha postet ett bilde av den. Men den ligger i Haugesund og jeg sitter på Jæren

Den er rundt som står på høykant. Med flat fot under. Dette er fra hva jeg husker. Det er 1år siden eller noe jeg så på an sist.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager dobbel post.

Denne http://www.klangundkleid.ch/img/lava...pot-CHF198.jpg liggnet litt, men den jeg snakker om er mørk/svart. Ringer det noen bjeller hos noen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •