Pinnacle Dazzle Video Creator (VHS til DVD)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pinnacle Dazzle Video Creator (VHS til DVD)

Etter å ha lest om denne på dinside (hvor den får masse skryt...), ble Pinnacle Dazzle Video Creator kjøpt inn for å konvertere analoge signaler fra VHS til digitale på PC`en. Det får jeg ikke til å fungere

VHS spillerne jeg har tilgang til, har kun utsignal via scart. Jeg har prøvd kabel med scart til s-video, og overgang fra scart til vanlig gul, rød og hvit utgang. Dette fungerer ikke. Får beskjed om at det ikke er gyldig input signal.

Når jeg kobler DV kamera, bærbar dvd osv. via standard gul videoutgang og inn på Dazzle får jeg signal til PC`en med en gang.

Hva må jeg gjøre for at dette skal fungere?
    Hvorfor får jeg ikke overført bilde og lyd fra scart?

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Thomash
    Etter å ha lest om denne på dinside (hvor den får masse skryt...), ble Pinnacle Dazzle Video Creator kjøpt inn for å konvertere analoge signaler fra VHS til digitale på PC`en. Det får jeg ikke til å fungere

VHS spillerne jeg har tilgang til, har kun utsignal via scart. Jeg har prøvd kabel med scart til s-video, og overgang fra scart til vanlig gul, rød og hvit utgang. Dette fungerer ikke. Får beskjed om at det ikke er gyldig input signal.

Når jeg kobler DV kamera, bærbar dvd osv. via standard gul videoutgang og inn på Dazzle får jeg signal til PC`en med en gang.

Hva må jeg gjøre for at dette skal fungere?
    Hvorfor får jeg ikke overført bilde og lyd fra scart?
    Du må ha en stereo video med gul rød og hvit phono kontaker , da fungerer det har Pinnacle Dazzle jeg og

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •