Valg av surround??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av surround??

Jeg har bestilt en Epson TW3000 projektor og lerret på 170cm..Rommet er ca 15kvm.
    Jeg er usikker på hvilket surroundsystem jeg skal velge! Har tenkt å kjøpe Bose V20 men er veldig usikker på om det er verdt 20000.. Jeg ønsker små høytalere. Noen som har tips om hvilket anlegg man bør kjøpe?? max 20000... Thanks8)

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av morsekkling@yahoo.no
    Jeg har bestilt en Epson TW3000 projektor og lerret på 170cm..Rommet er ca 15kvm.
    Jeg er usikker på hvilket surroundsystem jeg skal velge! Har tenkt å kjøpe Bose V20 men er veldig usikker på om det er verdt 20000.. Jeg ønsker små høytalere. Noen som har tips om hvilket anlegg man bør kjøpe?? max 20000... Thanks8)
    Flere som er fornøyd med Focal Dome som bakhøyttalere har jeg merket meg. Du kan jo sjekke ut et 5.1 system, men det sprenger kanskje budsjettet ditt siden du trenger en receiver og kilde i tillegg.

Du skriver ikke hvor du bor.

HI-FI Huset AS - Vis Produkter >> - DÔME

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk

Takk for tipset, skal sjekke det ut. Har tenkt å bruke PS3 som spiller til video o.l. 20000er nok max det jeg kan legge ut for et surroundsystem for øyeblikket.. ble raskt dyrt alt dette når jeg summerte opp:-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Surround

Har sjekket litt nå men finner ikke så mye info om Dome. Ser ut som at det er bare et sted i norge de selger det. Noen erfaringer med Bose Lifestyle V20 (5.1) ?? Elsker designet men er som sagt usikker på om man får lite igjen for pengene (20000).. Er avhengig av at høytalerne er små siden rommet er lite..

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket litt nå men finner ikke så mye info om Dome. Ser ut som at det er bare et sted i norge de selger det. Noen erfaringer med Bose Lifestyle V20 (5.1) ?? Elsker designet men er som sagt usikker på om man får lite igjen for pengene (20000).. Er avhengig av at høytalerne er små siden rommet er lite..
    Bose er nokså greit, men ikke i forhold til prisen på Lifestyle settene. Har Bose selv, men bare høyttalerne. Synes de spiller bra, men hadde aldri betalt så mye for Lifestyle. Du får kjøpt høyttalerne separat, men koster jo litt de og.

På lsound.no kan du sjekke ut dette:

SVS SBS-01 5.0 5000kr
    SVS PC12-NSD 6300kr
    Yamaha RX-V863 6300kr
    SUM: 17600kr + litt kabler

Har selv dette bare med 663 istedet for 863. Det er kjempe på film og meget bra på musikk. 663'en er litt for liten til å spille høy musikk, men 863'en har litt ekstra pulver.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker og bukker, skal sjekke ut det her8)

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker og bukker, skal sjekke ut det her8)
    Jeg synes SVS gir utrolig mye for pengene. Designet er nokså enkelt pga at de velger å bruke pengene på lyden istedet.

Hvis du synes PC12-NSD blir litt stor så har de PB12-NSD som er en bokshøyttaler. Den tar minst like mye plass på gulvet, men er mye lavere.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg heller litt mot Bose Lifestyle v20...Hadde rommet vært større og mine kunskaper om emnet likedan, hadde jeg nok gått for noe annet..Regner med at det er nokså simpelt å sette opp dette systemet sammenlignet med mye annet.. Er man grønn så er man grønn8) Tusen takk for all hjelp!

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg heller litt mot Bose Lifestyle v20...Hadde rommet vært større og mine kunskaper om emnet likedan, hadde jeg nok gått for noe annet..Regner med at det er nokså simpelt å sette opp dette systemet sammenlignet med mye annet.. Er man grønn så er man grønn8) Tusen takk for all hjelp!
    Styr unna Bose. De har store mangler på lydsiden, bokstavelig talt. Søk litt på forumet.

Kan anbefale Gallo Micro. Spiller skjorta av Bose.

Norsk Audio Teknikk AS, Anthony Gallo, Cayin, Gryphon, Bladelius, Audiolab, Respons, Dynaudio, Kimber, Parasound

Gjennomgående gode tester. Har hatt det selv, og var godt fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •