7.1 HDMI Switch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

7.1 HDMI Switch

Jeg har sett på flere HDMI-switcher med inkludert 7.1 analog output. Disse ligger på rundt $150-400. Vurderer en slik siden jeg ikke har HDMI eller HD lyd på min Rotel RSP-1098 (gir ikke slipp på den ennå!).

Noen som har erfaringer med disse? De må jo ha en DAC, og til den prisen kan vel ikke kvaliteten være all verden?

HDMI Switch and 7.1 analog audio extractor cv-505 - eBay (item 160297385670 end time May-06-09 21:21:43 PDT)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Leste omtale av en Zektor MAS7.1 i Stereophile. Siden jeg på den tiden kjørte med Primare SPA20/Esoteric DV50S/Pioneer PDP507 ble jeg interessert i den. Forsøket å bestille den, men etter en tid fikk jeg mail med spørsmål om mere info om banken som hadde utstedt mitt Mastercard. Sendte det jeg fant på nettet om DnB. Gikk en uke og da kom det en bekreftelse på avbestilling. Så da så . Etterhvert ble det i stedet en Yamaha Z11, så takk til underkjente DnB :-D . Men min erfaring er nok ikke representativ, ellers hadde de vel ikke kunne solgt noe på nett.

Her er link til omtale:
    Stereophile: Music in the Round #27

Og her selges den:
    https://www.digitalconnection.com/st...AT=SWITCH-HDMI

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •